Saturday, October 02, 2010

結婚四周年之旅 - 大阪 2010 day 3





Day 3



6/SEP 大阪天守閣 - > 天神橋 -> 天王寺 -> 神戶



今日一早起床吃過早餐後 , 我地就立即出發去大阪著名地標天守閣喇!

我地搭地鐵去到森之宮站, 然後再看指示, 行咗太約10-15分就到喇!

天守閣係在大阪城公園內, 這座城邑是建於1585年豐臣秀吉的王朝,

但在1665年, 由於雷擊, 天守閣被焚燒殆盡, 直至1931年在市民的熱切期望下,

天守閣才得以重建, 並成為博物館的一部分保存至今天.



















這個大阪城公園超大, 我地參觀完天守閣, 由另一條路線走,

係可以行咗去另一個地鐵站, 這兩個站既相距都幾完架!

真係行到勁累呀!

雖然累, 但都係要繼續呀!……………………….



全長2.6km的天神橋筋商店街, 是日本第一長的商店街

只行不看都要45分鐘才會行完, 我地兩個食咗個墨魚燒,

行咗幾丁目就走人喇! 因為真係好長好長,

行完真係什麼地方都唔駛去喇!







行完街後我地就搭JR去天王寺既通天閣食午餐,

好多旅遊書都係話去通天閣係在天王寺站下車行去的.

但事實應該在地鐵的動物園前站下車才正確,

由天王寺站行去通天閣係好好好好遠架!

我係一個列日當空下, 無風, 行咗太約20-25分鐘才到!

去到既時候勁熱呀! 再見到個動物園前站直頭怒火上升呀!

我果刻真係唔明旅遊書點解會話天王寺站……………………………..







去到通天閣周邊商店街, 我地就揀咗去食雞泡魚午餐,

雞泡魚………我同老公都是第一次食, 為怕唔啱口味,

我地叫咗一個和牛定食, 一個雞泡魚定食,

和牛無特別, 一貫的好味道, 雞泡魚係好好味的,

刺身口感幾好, 好爽口, 好特別, 無吃過咁既口感既魚生,

雞泡魚既火鍋, 係勁鮮甜勁好味, 我同老公飲晒d湯呀!

食咗這一頓咁豐富既午餐, 我既心情加體力才回復呀!

















食飽飽, 我地就再在商店街走走, 行行吓見到一間懷舊彈珠機店舖,

佢係拉扞式的, 而且佢既賭博成分不大, 贏了只是換零食,

我地梗係入去玩吓喇! 100日元一局, 有25粒彈珠,

我玩咗一陣就無晒彈珠, 但老公十分強勁呀!

不停中, 不停中, 我地總共贏咗100粒彈珠呀!

可以換到一盒大阪手信, 這盒手信價值500日元的.











老公打機真係好犀利, 玩咩都咁勁架!



我地玩完之後, 懷著這個勁興奮既心情去神戶喇!

去到神戶, 我地首先去新長田車站旁的1:1鐵人28像,

這個鐵人28, 高18米, 重50噸, 是耗資一億三千萬日元,

花了半年時間建造而成的.







我地影完相後, 就去埋大丸3樓既懷舊玩具展, 跟住就搭JR去元町,







去元町又係行商店街, 因為我要買杉養蜂蜜, 這個蜂蜜自從係登別買過後,

我而家每一次去日本, 只要佢有分店我都一定會買的. 我好鐘意佢既味道.



行完商店街, 我地就去食晚餐喇!今次我地隨意揀咗一間食神戶牛鐵板燒的.

味道不錯, 可以再試呀!

















今日係結婚四周年紀念日呀!

這日行程相當豐富, 我同老公都勁累呀!

不過我地兩個都開心呢!



希望每一年都可以去結婚周年紀念旅行喇^^

2 comments:

yumi said...

真係好,又去旅行,你已經係一個日本通了,勁

泡泡茶 said...

你老公................條褲好得意呀, 哈哈