Saturday, December 20, 2014

巴黎, 瑞士及倫敦十五日歐洲之旅 Day 4 - 30/SEP/2014


Day 4
30/Sep/2014(Tue)
PARIS
Stay in Royal Hotel Paris




今早去了第一日去tea的George V cafe吃早餐
好好味! 好滿足!
















今日約了司機10點來車我地. 今日係遊巴黎景點日呀!


第一站艾菲爾鐵塔

我地一早已經係網上訂了門票, 只要按訂票時選的時間到達, 完全唔駛排隊呢! 非常方便呀!












我地影咗成個早上呀! Haha



跟住去羅浮宮……………………………….點知去到竟然話星期二閉館, 激屎人喇!

我地飛前上網睇過佢都無講星期二閉館的, 突然打亂了我地既行程呀!!!!!!!!!

咁唯有立即call司機返來接我地再去第二到喇!!!!!

老公話去旺多姆廣場(Place Vendome), 這是拿破崙1796年係果到舉行婚禮既, 我地想影廣場中心果支銅柱, 點知去到見到條柱封晒, 司機話而家條柱維修中…………………………………………..想打人呀))))))))))))))))



咁我地唯有再去另外一道地方喇))))))))))))

跟住去聖母院呢!



聖母院是在1345年建成, 是歌德式的建築, 外牆雕刻十分細緻, 整座教堂樓高35 , 十分宏偉呀!





 內在十分神聖及裝嚴








參觀完, 我地就去了附近吃午餐.

我點了法式香蕉甜薄餅配忌廉, 老公點了burger!
兩樣都非常好吃! 完全無諗過咁好味呢!!!!!!!!!
(
食對我地兩個真係好梗要呢! HAHA)








聖母院附近就係著名的鎖橋.





影完又去搵返司機, 我地打算返酒店LU, 本來今日係用司機8個鐘的, 不過我地取消了明天訂司機的BOOKING, 所以叫他早點收工, 等佢開心點, 不過佢好快已經搵到一次過訂他九日既訂單喇! 仲要係接住我地下去, 佢真係好好生意呢!

我地突然改變唔BOOK司機既原因, 唔係司機有問題, 而家我地想SHOPPING! HAHAHAHA



返到酒店休息一陣, 我地出去行吓, 又去食野,

我地去咗LADUREE HIGH TEA,

飲花茶食著名的ISPAHAN, 好寫意呀!!!!!!
另外一件是Saint-Honore Rose-Framboise, 老公話好好味呀!











食完再行一陣, 跟住就食晚餐喇!

今晚吃松露宴.

La Maison De La Truffe

  
 

本來打算試TASTING MENU, 不過佢個TASTING MENU, CHEF RECOMMENDATION, 咁即係唔知有什麼吃, 我怕來到既食物唔啱食, 最後決定散叫.

點了松露溫泉蛋, 同埋松露牛扒, 兩款都係好好食架! 真係好香好香松露既味道, D都唔假, 唔係香港果D咁架! 如果喜歡松露味既會大愛呢!

 這是黑松露MOUSSES 頭盆,好滑,入口即溶,勁正呀!






 
另外佢個黑松露油沾法包, 超超超超超超級好味道呀! 我食咗差不多一藍再加多半藍法包呀! WAKAKKAKAKAK


甜點, 三款唔同味道既雪芭
RASPBERRY, LEMON AND MANGO
三款都好FRESH, 食完立即無咁飽呀!!!!!!!!



咁好味, 梗係要買D走喇! 最衰佢支油係咁既PACKING, 又無盒, 如果唔係一定買多幾支返來呢!!!!!!





2 comments:

Tea Bubbles said...

HIGH TEA好正呀~~~

Alice said...

LADUREE 真係好好味呢!同香港係有D唔同。