Monday, December 22, 2014

巴黎, 瑞士及倫敦十五日歐洲之旅 Day 6 - 2/OCT/2014


Day 6
2/Oct/2014(Thu)
PARIS to Interlaken
Stay in Hotel Beausite



今日一早就check-out, 我地要去Gare Lyon火車站搭07:19既車去Basel!

由酒店坐的士去火車站約20分鐘, 我地6:15上的士, 太約640就到火車站, 此終是第一次搭, 唔知難唔難搵, 所以早些去到!







lyon火車站都好大呀! 佢有3個月台, 要先找自己搭果一班火車在那一個月台, 然後再去返啱既, 我地跟住指示行咗一陣就去到正確的月台喇! 去到我地班車仲未顯示在notice board, 等到差不多705才有顯示呢! 大約710就可以上車喇!  

我地是搭first class, 坐得捨服d及安全d! 這程由巴黎去瑞士的basel3個鐘呀!






早一日在老彿爺買了麵包而家吃呢!!!!
 
原來火車有早餐食架!!!!!!!






沿途景色




到喇! 到喇!
一到部立即要去找法國海關搞退稅手續, 我地問了服務員, 好快就已經找到法國海關的位置, 不過可惜那裡是沒有人當值, 我地立即問鄰近的瑞士海關人員, 她們竟然話法國海關唔係成日有人當值, 什麼時間有人, 什麼時間無人, 係無人知的, 我當時立即想打人呀!!!!!!!!
咁我地唯有再去問車站服務人員, 佢就教我地出去搭10號電車, 去到某一個站(我已經唔記得什麼名), 果到會有海關站, 咁我地帶晒所有行李一齊起行, 搭了大約15分鐘就到果個站, 去到果到完全唔知點行lor, 好彩有個識英文的外國人講了個方向比我地知, 我地就推住3個喼加兩個袋再行了約10分鐘, 就見到類似關口的物體, 開頭裡面是無人的, 不過等咗一陣就有人員來問我地什麼事喇! 我地道明來意, 他竟然說這裡是瑞士海關, 我又想打人喇!!!!!!!!!!!!!! 咁我地就問佢應該點做, 佢就print了地圖, 教我地再行去某一個地點, 跟住我地照住佢教既方向繼續行, 起碼行咗半個鐘, 再問吓人, 終於見到又係類似關口的物體, 不過又係無人架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!o係果一刻真係唔知點算好呀! 搵咗咁耐…….又係無人, 連電話又無, 咩海關嚟架!!!!!!!!!!!就係呢個最灰既時候, 有一位超好的伯伯出現, 他問我地有無東西需要幫忙, 起初我地都唔想麻煩人, 不過佢真係好好, 不停問我地, 我地才告知發生了什麼事, 佢一知道立即就帶了老公到附近的警察局問一問可以怎麼辦, 得出的答案, 竟然要到機場才有法國海關可以做到退稅, 跟住伯伯就帶我地搭車去附近的機場, 由我當時位置去機場約15分鐘, 唔係好遠, 去到機場好快又搵到海關位置, 唔知點解又係無人架))))))))))))) 好彩呢到有個電話可以打去同佢什麼事, 我地打了6次才有人聽, 跟住果位關員5分鐘內來到我地要辦退稅的office! 這個退稅過程唔駛10分鐘, 不過我地玩咗差不多四個鐘先來到這裡………………………………………….法國政府真係好窮呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


這就是推住遊街的行李






搞掂退稅後, 我地立即搭巴士返回basel火車站, 搭咗15分鐘車就到喇!

返到車站立即買half price pass及去interlaken west既車票,

basel interlaken west2個鐘呀!





一上到火車整個人累爆呢!!!!!!!!!!!!完全要好好休息一吓呀!

大約四點半到interlaken west!
由車站行去酒店約10分鐘, 去到立即可以check-in!
check-in
時店員送了兩張2日免費乘搭市內交通及買火車票有折扣的證比我地.

瑞士對遊客真係好好呢!

間酒店好靚呀! 同網上睇係一樣架!
間房又係好靚, 又大又舒服, 超讚呀!







 我地係酒店休息一陣, 跟住就出去行吓喇!
天氣好好 , 環境好靚, 這裡既景色好似一幅畫咁!





 行到咁上下, 我地就去吃晚餐喇!
今晚間餐廳在酒店附近的, 好方便.

本來是book7點的, 不過太肚餓喇! 要早些吃呀! Haha

  
Restaurant Baren - 外貌好靚




瑞士式西餐,點了羊肚菌汁配牛仔肉及香草羊扒,

羊肚菌汁勁得配牛一流呀! 羊扒都好juice好味.








最驚喜是甜品,我點時完全唔知係什麼來的,menu 只是show - today cake offer.

來到原來是hot plum pie with ice cream. 一冷一熱超好味呀!個pie好有homemade feel!勁正! 勁滿足!





2 comments:

Tea Bubbles said...

睇到退稅果度真係好想死, 好煩, 哈哈, 但酒店就好靚補返數啦, 個羊扒引死我勒

Alice said...

我自己睇返都覺得勁煩呀!不過唔退又好"舌"WOR!
間酒店真係好靚,仲要唔貴。