Saturday, December 20, 2014

巴黎, 瑞士及倫敦十五日歐洲之旅 Day 5 - 1/OCT/2014


Day 5
1/Oct/2014(Wed)
PARIS
Stay in Royal Hotel Paris




今日早餐在法國百年麵包店Paul, 點了兩款不同的麵包, 味道不錯呀!

今日杯cappuccino係正常滿架喇! HAHA





食飽! 首站一定要去羅浮宮呀!!!!!!!!

我地太約10點鐘已經到喇! 係門口影吓相就入去喇!

我地一早買了MUSEUM PASS, 又係唔係排隊就可以入場喇! GOOD!

聽聞如果要排隊買飛入, 起碼要排個幾鐘呢!





我地入到去, 首先就係要去借Audio guide, 這部Audio guide一定要借呢! 因為真係好有用架!

佢係一部NDS來的, gps! 你去到邊到佢都會講解的, 最重要係有gps, 要找重要珍藏易好多呢!!!!!!!!!





羅浮宮都真係幾大, 又多野睇, 如果要行晒, 一日都未必可以, 我地就選d著名既展覽品來看.


去片
Mona Lisa







Napoleon III Apartments














Colossal Statue of Ramesses II






Aphrodite, Known as the “Venus De Milo”







以下是一些好靚既展品







行完已經大約2點喇
跟住就去食野, 又去食甜點, 今次要去ANGELINA飲朱古力呀!!!!!!!!!!


我地點了凍朱古力, 熱朱古力, raspberry maroon Mont blanc

凍熱朱古力都超級滑同埋厚身, 飲入口好似一粒溶咗既朱古力既感覺, 我好鐘意呀!

紅桑子大馬卡龍一貫的好味道, 而我這個mont blanc係新口味來的, 名係一樣, 但面個a字係紅色, 代表內餡係士多啤梨味呢!  栗子配忌廉再配士多啤梨內餡好特別, 味道好好呀! 無原味咁甜呢!






 嘆完!!!我地就去老彿爺shopping ! 老佛爺真係好多野買好正呢! 我地主要係買手信及食物呀! 其他牌子既東東, 我地已經係專門店買晒luuuuuu! 

買完返酒店休息, 我地又去食野喇!!!!!!!!!!!!!

晚餐時間又到喇!


今次去走過浮華大地介紹過既法式豬手店

Au Pied de Cochon







這裡環境好靚, 幾好feel!




點了兩杯酒, 法式豬手, 牛仔神配新薯, 香煎三文魚配飯.







法式豬手, 味道係好既, 不過太肥, 唔係我地食開果d





牛仔神配新薯, 呢個係我地睇錯menu點的, 我地以為係牛仔肉呀! 好彩味道唔錯, 只係唔夠飽lor。



 所以再叫三文魚.三文魚勁好味呀! 係個飯削d







今晚o係巴黎最後一晚喇!
要早d返酒店收執行李, 預備明天一早出發去瑞士喇!




2 comments:

Tea Bubbles said...

粒珠都有去, 哈哈

Alice said...

這個粒珠木牌超正呀!HEHE