Tuesday, December 23, 2014

巴黎, 瑞士及倫敦十五日歐洲之旅 Day 7 - 3/OCT/2014


Day 7
3/Oct/2014(Fri)
Interlaken West – Jungfrau
Stay in Hotel Beausite




酒店自助早餐, yummy!!!


 今朝瞓過龍呀! 食完早餐後立即去車站買飛上少女峰喇!
好彩我地oInterlaken West買飛上去, d都唔多人呢! 我有朋友早一日在Interlaken Ost, 佢話超多人呀!

我地選了經Grindelwald上少女峰, Interlaken West Grindelwald再到少女峰要2.5小時車程.(我地用了酒店送的pass, 買票時再有9)

Interlaken West – Grindelwald – Kleine Scheidegg – Jungfaujoch

我地搭8:24, 10:52到達, 中途要轉兩次車呢!



 沿途風景好靚架!!!!!!



轉車中


粒珠都有去少女峰架 !






就到前的風景




冰河

 一到達少女峰, 我就有小小唔舒服, 係高山症的反應, 我一見有朱古力立即買來吃, 之後放慢腳步, 慢慢o係觀光大樓順著方向來行, 慢慢就無事lu,

少女峰係The Top of Europe4158m

 

開頭係觀光大樓勁勁勁凍呢

這個隧道超超超凍呀!

 不過一出去外面玩雪, 就超熱喇!

天氣十分好呀! 又好陽光,

環境好靚好靚! 好宏偉呀!














我地玩咗好耐呀!好開心呀!



玩到差不多,我地就入返觀光大樓再繼續行吓喇!

吃咗個QUICK LUNCH,2:30就回程lu



回程揀了另一條路線, wengen下山.




 5點返回Interlaken West, 首先返酒店放底衣物及休息一陣, 跟住再出發去搵食.


Goldener Anker
今晚的餐廳係無得訂位, 我地唯有walk-in.

又係吃西餐呀!!!!!!!!我地仲未厭呢!

點了兩份都係牛扒, 一份係普通steak, 另一份係有煙肉o係面叉住燒成的, 再配上菌類醬汁.

瑞士啲牛扒好好味,尤其有醬汁的,同香港相差好遠呢!







 甜品又係好有驚喜!我見隔離枱吃,我就跟著叫。
這杯是朱古力雪糕配咖啡酒,內仲有朱古力粒的,super yummy!





No comments: