Thursday, February 19, 2009

白吐司--17小時冷藏中種法









今日終於挑戰咗仙姐-天然麵包香既白吐司喇!

今次個製成品尚算滿意, 我冇吐司模, 於是就用咗磅蛋糕模做,

這個吐司既口感真係好鬆軟, 而且個味道好好,

我會把個吐司再放多一兩天, 睇睇個口感如何.



另外我覺得製作這個吐司既麵糰真係比較濕,

我做到最後做形都好痴手呀! 我諗我下次會減些水份.

7 comments:

cool said...

掂呀))))))

Chloe said...

=.=唔怪之得你咁忙啦~~哈哈~~不過好似同普通包包無咩分別既???

泡泡茶 said...

好味呀, 軟綿綿, 好多謝你呀

Daisy said...

Hello.... Alice,



今天在 yycake 個blog 度見到粒粒張相, 好奇下 click 入去, 好相信你就係幫我買"飛滋膏"的 Alice.



你好嗎 ? yycake 本書, 你買咗未呀 ?? 我好鍾意睇煮野食 D blog, 可學到好多好多野 。



Daisy

Ter said...

包包呀.....好SOFT呢......

travelcake said...

發得好高呀, 我上次都係用蛋糕模去做但做得矮矮的。



我都覺得黎個包包味道好好!

yumi said...

好高呀 !!