Saturday, February 14, 2009

情人節的晚餐

 

今年情人節我地無出街食飯呀!

我地係屋企煎牛排食.

今次係我係屋企第二次煎牛排咋! 因為老公覺得我煎牛排麻麻地,

所以好多時佢都會話唔好, 不過今次我得到阿Cool(佢煎牛排好勁架)既指點,

煎出來既牛排真係好正, 又唔會太生, 又唔會太熟, 完全係我要既medium, 正呀!

多謝你呀!!!!!My Cool Cool....



除咗煎牛排, 我仲焗咗羊架! 今次個羊架係在TASTE買, 好得呀! 好酥, 好正呀!





另外我地仲有買香檳飲, 這支香檳既酒精含量好勁呀!

我飲咗兩杯已經好Wing喇!



5 comments:

cool said...

Happy Valentine's Day....



你情餐人節晚餐好正呀..(塊牛扒煎得好好呀)

你太誇獎我啦,

其實煎牛扒既難度就係在於選牛扒,

如果本身已有煮野經驗就掂架啦,

因為當你一路煎嗰時都會見到&feel應該點樣控制塊牛扒...



講你知今日情人節我點過呀...

同2隻怪獸行山,帶佢地去沖涼,

因為天氣已開始潮濕,所以開行冷氣&用熱水抺勻全屋傢俬,

接怪獸,得到唔係太好既消息,

嘟女對眼仔發炎,耳仔有少少發炎,

得悉之後就立即同嘟女去睇醫生,

好彩....小事黎啫,

眼睛有少少麻煩,

因為佢係乾眼症&年紀已漸漸大,

可能要長期滴眼藥水,

not big deal...小事黎架咋...(反而發溫毛超正常喎haha)

攪掂哂一切,

可以舒舒服服坐低食碗麵時都已是22:45lur...

it's doesn't matter 只要知道各人/狗安好,開心快樂滿足,

已經係一份好正既情人節禮物啦....

cool said...

重有...

我估...

唔係支香檳勁,

係你喳啫..hahahaha

Minnie said...

Thank you for your greetings!

Congratulation to yr birthday and happy valentines day with yr honey.

I love yr lamb chop which is my favourist.

Ter said...

情人節晚餐都好豐富哦....禁粒粒&珠珠有無得食呀????

QQ said...

留在家裡過情人節都好SWEET呀!!!