Wednesday, February 18, 2009

Warm Chocolate Cake





超滿意......超滿意呀!!!!!!!!!

我尋晚整咗Warm Chocolate Cake做飯後甜點,

超成功, 勁開呀! 連咀雕王都話好好味呀!



我之前都試過好多食譜, 不過我同老公都覺得唔太好味,

但係這一個食譜真係超Good呀!

我係跟咗YYcake本書(自家製美味甜品)裡面既流心心太軟做既.

12 comments:

yy cake said...

真係好得喎!!!你做得好好呀!!!

看見我都想食一個...

加油呀!!!

下次會再整咩呀!!!!

Catherine said...

好勁呀.....我好想吃呀

cool said...

唔信....我要食過先信.....

JADE CHOI said...

喂哩個真係幾好咁,我之整過,d 朱古力唔會流出嚟. 你俾條form凡我ar.

chunjudy said...

嘩,勁得呀~~~又香又好吃~~~~~

Anonymous said...

hehe, 吾係情人節先有得食呀.. 會引到你老公頸都長呀.yummy..

泡泡茶 said...

真做好吸引, 我仲未買到本書呀>.<

travelcake said...

中間d朱古流緊出黎呀!Yummy!

connie said...

我都想學呀!我整這蛋糕都會較硬,是否麪粉份量有問題?

WAN said...

好勁呀.....我好想吃呀!!

我都想學呀!可否俾條form我呀? THANK YOU

alice0209 said...

Hi! Wan,



個食譜, 我打好後e-mail比你喇!

因為我不方便公開個食譜.



Alice

Jane said...

我都想試下整啊!

可否send個食譜比我呢?



Happy_jane1025@yahoo.com.hk



Thank you!!!!