Saturday, February 14, 2009

情人節快樂!





今日係2月14日情人節喇!

祝大家情人節快樂, 有情人終成眷屬!!!!



尋日係屋企整咗好耐無整過既Melty Kiss 朱古力呀!

這個朱古力真係好易整, 又唔駛調溫, 啱晒我咁lazy呀!

大家時間都可以試試.




Melty Kiss


 


材料:


黑朱古力  200g


牛奶朱古力  200g


淡忌廉 100g


無鹽牛油 35g


橙酒 2湯匙


可可粉  適量


 


做法:


1.      切碎黑朱古力及牛奶朱古力


2.      用熱水把已切碎的朱古力座溶


3.      加入牛油在已溶的朱古力中, 攪至溶化混合


4.      叮暖/座熱水煮暖淡忌廉(微曖就可以), 加入(3) 拌勻.


5.      加入橙酒拌勻.


6.      倒入已鋪保鮮紙的器皿.


7.      放入雪櫃2小時, 取出後用切成cube狀就可灑上可可粉. 即成.


 


 


** 黑朱古力和牛奶朱古力怎樣配搭都可以, 總之Total400g



食譜是來自某一位貓友, 唔記是誰人.....Sorry

10 comments:

mommy dearest said...

Happy Valentine‘s Day my dear!!!

chunjudy said...

真係好似好easy咁喎,得閒都要試下先~~~~

祝情人節快樂~~~~

cool said...

我以為係買架...



我要食)))))))))))))))))))))))

YUMI said...

wa...400g古力, 好多呀, (我都以為係買, 好正呀 !! )

QQ said...

我都係成日留番D GODIVA朱古力盒呀; HEHE.

chunjudy said...

Alice,

請問你個朱古力,需要調溫嗎,因我看到的大多要調溫的,又提到55%的朱古力是要調溫的,請問是嗎?因我

未試過做調溫的。如要的話,我要好好看一下notes 了。

謝謝

judy

alice0209 said...

Hi Judy,



這個食譜是不用調溫的, 只需把朱古力座溶就可以喇!





Alice

chunjudy said...

Alice

我做左啦,你看看成績呀~~~

thx

chunjudy said...

Alice,

我覺得好滑,好好味,但覺得甜左少少,有咩方法可以另d朱古力淡少少呢?



謝謝

alice0209 said...

hi Judy,



不如你send e-mail比我, 我比個電話你, 我係電話到解釋比你知 .



E-mail address : alice0209@gmail.com



Thanks

Alice