Saturday, February 21, 2009

焗藍莓芝士蛋糕





這個蛋糕是尋日整架! 係整來今晚去朋友屋企食既.

我朋友特別request要濃濃芝士味, 又要有口感, 又要實實的,

我諗一係就New York Cheese Cake, 唔係就Baking Blueberry Cheese Cake,

最後佢就選擇咗Baking Blueberry Cheese Cake,

這個蛋糕我自己都超級鐘意呀! 佢就係阿Ter上次整比我果個喇! 諗起都好開心呀.............



整完這個蛋糕都未夠呀! 我朋友的女朋友鐘意食咖啡味既軟綿綿蛋糕,

所以今日都會整多一個咖啡戚風帶去呀!

3 comments:

Chloe said...

呢個我都超鍾意唷~~~好想食左佢>.<

travelcake said...

一次過有兩個cake,正呀!

Ter said...

呢個cake真係超正呀.......好想再食呢...



等我...等我...再整細細件多種味呀....