Tuesday, February 24, 2009

朱古力梳乎厘@V@





係早幾日食完晚飯後, 就好想做甜品吃, 見未整過梳乎厘, 於是就試試看.!

我本身食梳乎厘係唔鐘意食原味既, 我覺得原味怪怪的,

但屋企所有書都無其他味道既食譜, 有既都非常複雜, 睇見都唔想整喇!

於是就上網左搵搵右搵搵, 好彩最後都搵咗一個做法非常簡單又好味既食譜

老公都好鐘意呀!



食譜-->Chocolate Souffles



我用咗66%朱古力, 所以我加咗10g糖去打蛋白.

4 comments:

amyboy said...

心型! 好靚呀!!

心型 cake 整好未者!!!

小四 said...

心形 ^^

係la...我都好怕D 野 要幾十萬樣材料, 雖然係會好味D,不過 乸起手又點會有咁多材料呢!!

我都係見佢簡單先整咋!

Catherine said...

好想吃呀................................

Ter said...

好靚呢...心心....I LIKE IT......



我都唔LIKE 疏乎呢....口感怪怪的, 哈哈