Friday, February 06, 2009

法國傳統小甜點~~Madelines(貝殼蛋糕)





這個貝殼蛋糕是我第一次做的....都頗成功呀!

我是做給泡泡茶和Esther的伴手禮, 希望佢地會愛吃喇!

我係用"創意蛋糕50款"裡面既食譜做. 大家都可以試試.



以下是我的包裝, 大家係咪睇到有粒珠印呢!

這個印章係泡泡茶整比我架! 真係好多謝佢呢!

泡泡茶既手藝真係好好, 好精美呀! 我好鐘意呀!











Madelines食譜



材料及份量:

蛋 2 個

糖 80克

低筋麵粉 100克

泡打粉 2克

溶化無鹽牛油 120克

蜂蜜 30克

高筋麵粉 少許



製法:



1. 蛋用打蛋器打散, 加入糖打至呈濃稠狀。

2. 加入已篩粉的類攪拌勻, 不要有任何粉塊殘留。

3. 趁熱加入溶化牛油拌勻 。

4. 最後加入蜂蜜攪勻。

5. 放入雪櫃冷藏2小時以上,待用。

6. 模內掃上牛油,再掃上高筋麵粉放入雪櫃冷藏。

7. 麵糊加入模內,放入已預熱至攝氏230度的焗爐焗8-10分鐘,待涼脫模完成。





6 comments:

泡泡茶 said...

好好味呀, 食到好香蜜糖味, 多謝你呀

第日整過第2款大d既比你丫

Chloe said...

個印章係你好朋友泡泡茶自己做架???佢好整得好靚呀^^你整既美食成日都搞到我流晒口水>.<

cool said...

又有新作啦.....

travelcake said...

嗯,我都覺得這款蛋糕又易整又好味。

YUMI said...

如果整呢個蛋糕, 要有呢個模先正...吾想又買呀,,, 等你請我食. hehe

amyboy said...

你間餅店越來越勁呀!

唔該我個 cake 搞掂未呀!!!!!