Sunday, November 01, 2009

10日北海道賞紅葉之旅2009 Day 3





第三日



17/Oct/2009



函館 -> 登別 (住第一淹本館)



今朝一早係民宿吃過早餐後, 我地就出發去登別浸浸浸喇!



















由函館去登別需時最小要3個鐘,

我地九點半出發, 差不多一點才到達, 一到達後,

我地就立即係酒店擺底行李, 然後就去食食食喇!

我地又係去番已往幫襯開的食店, 不過今次食既東東就來個大革新,

同以往完全不同, 雖然不同, 但都係好好味呢!







食完午餐, 我地就返酒店check-in喇!

我地上房擺底行李, 然後就去地獄谷影紅葉喇!

嚟咗北海道好幾日, 係在登別見到最多紅葉,

真係好靚呢! 我地影咗好多相呀!























暢遊完畢, 我地就立即返酒店第一浸喇!

我同老公每人都差不多玩咗一個鐘, 浸完之後勁舒服, 我勁鐘意呀!

休息一陣, 我地就係酒店房間吃晚飯喇!

第一淹本館既食物既水準, 仍然都係咁好, 果然係我既至愛呀!







吃過晚飯後, 我地就立即出去地獄谷, 睇10月特別加開的”鬼花火開催”喇!

去到既時候, 已經有好多人喇! 我同老公立即快快搵個位坐下.

雖然整個表演都唔明佢講什麼, 不過我只知道佢地係為咗大家平安, 樣樣事順境, 國泰民安,

而表演花火, 祈求上天保佑.









睇完花火, 我地就返酒店第二浸喇!

5 comments:

Emily said...

今年有冇性感出浸照呢?KEKE

yumi said...

個 "show"好似好好睇wor.仲可以同佢地影相.好特別呀.

travelcake said...

係呀, 我都覺得個花火表演好好睇呀。



d紅葉好靚呀, 仲以為十月北海道無紅葉睇添!

QQ said...

快d出埋balance個幾日啦; 雖然我無得去北海道, 不過有得睇都好滿足呀; 係呀; 點解今次無浸浴相?!

泡泡茶 said...

個個都期待你既浸浴相,哈哈