Sunday, November 15, 2009

10日北海道賞紅葉之旅2009 Day 7





第七日 



21/Oct/2009

札幌 (住CROSS HOTEL)



豐坪埉溫泉 -> North Safari Sapporo



今日天色唔太好, 我地食過早餐後, 就出發去豐坪埉溫泉喇!

由札幌開車到豐坪埉溫泉太約要一個鐘, 我同老公係那裡玩咗半日呀!

浸一陣溫泉, 瞓一陣, 食吓東東, 又再浸一陣, 人生一大樂事也,

豐坪埉溫泉主要係室外露天溫泉, 景色非常優美,

一邊浸溫泉, 一邊欣賞紅葉, 十分寫意呢!

可惜這裡不能拍照, 只可係腦內回憶.



浸完溫泉, 我地就係溫泉餐廳內, 食印度咖哩和蒿麥麵作午餐,





這裡既 印度咖哩和蒿麥麵是非常出名的, 好多人唔浸溫泉,

都會專程嚟食咖哩架! 係食午餐既時候, 又落大雨喇!

原本係出緊太陽架! 而家又落大雨, 天氣真係十分不穩定,

我地食飽後, 發覺雨水開始收細,



便立即去Safari動物園喇! 這個動物園係山的中間,

GPS搜尋不到的, 經過上年的經驗,今年好快就搵到喇!

今次去這個動物園係有目的架!

因為我好想同貓頭鷹影相呀! 係企係肩膀上的.

去到泊好車後, 我地就立即買票入場,

係買票既時候, 我地發覺佢加開咗狐狸館和貓頭鷹館呀!

不過這兩個館就唔係原本既場地,

經查問清楚地點所在後, 就立即步行前往,

一到達門口既時候, 真係超興奮呀! 好多狐狸同貓頭鷹呀!

不過又落大雨喇! 我地只好提著雨傘,

近距離接觸狐狸同貓頭鷹,

















我地玩咗一陣就走喇!因為好凍呀!

我同老公隻手都凍到僵咗, 雖然落雨, 但我都好開心呢!



返酒店休息一陣, 我地就出發去食鐵板燒喇!

今次間鐵板燒唔係以往我地去開既, 係睇香港雜誌介紹的,

這裡會用蛋漿畫公仔, 又好鐘意玩火, 食這裡既鐵板燒,

好有視覺享受呢! 另外, 佢地又送禮物, 又影即影即有,

好款待客人呢!至於味道, 都唔錯架!

價錢亦唔太貴, 我地食咗一萬八千日元,

可以一試呢! 不過唔知點解, 我同老公都係鐘意以前果間多d.





















食飽後我地就返酒店喇! 返到去又係例行工作, 要食甜品呢!









1 comment:

yumi said...

第7日, 都係食食食,你都吾肥勁呀 !