Sunday, November 15, 2009

10日北海道賞紅葉之旅2009 Day 8





第八日



22/Oct/2009



札幌 (住CROSS HOTEL)



百合之原公園 ->Rera Outlet



今日天氣好好, 我地吃過酒店既早餐後, 就開車去百合之原公園喇!

這個公園有多個主題庭園和溫室花園, 如果在賞花季節來到這裡,

係可以欣賞到好多不同品種既花卉架!

而且園內特設圍繞花田行駛的賞花列車, 火車慢慢駛過花田,

花香撲鼻, 十分寫意呢!

不過今次來到, 就欣賞唔到太多花喇!

只係欣賞到好靚既紅葉, 同埋好優美既庭園景色.





































我地不經不覺係這裡玩咗兩個幾鐘呀!

跟住我地就開車去機場還車喇! 還完車後,

我地就順道去Rera Outlet行街Shopping喇!

一到達Rera後, 就立即去醫肚先喇! 我地去咗食拉麵,

這間拉麵上年已經食過, 今年又再食, 因為佢真係好好味,

一碗麵有香濃既湯底, 三片不同部位的豚肉厚切再加一隻溏心滷水蛋,

食完後會感覺到好滿足, 而且仲可以飽好耐.





食飽後, 我地立即去買買買喇! 行咗個幾鐘, 收穫都幾豐富, 好開心呢!

係Rera行完, 我地就搭shuttle bus返機場,

再係機場買購物一番, 跟住我地就搭JR返札幌喇!

返到札幌, 我地立即返酒店休息一陣, 跟住就去JR TOWER行街食晚飯喇!

今晚我地去咗JR TOWER內既牛角, 這裡係食炭燒肉肉的,

我地係早兩年已經食過, 今年特意安排再食, 因為老公想食,

這裡樣樣食物都好味道, 尤其是個麻油生菜沙律, 真係整得好好味,

係可以食唔停口架! 老公唔食生既菜, 都可以自己食晒一碗, 幾犀利呀!









食飽飽, 我地再行一陣, 跟住就返酒店食甜點喇~









2 comments:

yumi said...

真係人比花嬌.

QQ said...

超羨慕食食食之旅~~~~