Thursday, November 05, 2009

10日北海道賞紅葉之旅2009 Day 4





第四日

18/Oct/2009

登別 (住第一淹本館)

壯瞥水果村 –有珠山



今朝一早起床, 食完早餐休息一陣, 就立即來個第三浸喇!

浸完溫泉後, 我地就出發去洞爺湖附近既壯瞥水果村,

這裡其實係一條大街, 唔係一條村,

街道兩旁全部都係可以提供摘水果既果園,

我地到達後, 隨意搵咗一間果園, 並示意玩摘水果,

跟住就有工作人員, 教我地點樣做, 同埋有什麼水果可以摘,

我地當日只係有四種水果可以摘, 有梨, 西莓, 蘋果及巨峰提子,











我地每款水果都摘齊,





一邊摘水果, 一邊食, 原來好開心架! 玩咗大約兩個鐘,

我地就走喇! 上咗車唔夠10分鐘, 又落雨喇!

秋天既北海道, 天氣唔太穩定, 時晴時雨,

而且天文台既預測,大部分都唔準架! 真係估佢唔到呀!



雖然落緊雨, 但我地都照去有珠山, 不過今年老公就無得碌草lu,

只係可以去食吓東東,同埋 再影吓相,



















行咗一陣, d雨越落越大, 我地就返酒店喇!



返到去放抵d東東, 我地就去食午餐,

今次去食拉麵, 這間拉麵開咗好多年架喇! 佢既營業時間好串架!

每個星期有一日係定休日, 每日開中午12:00至2:00, 跟住就夜晚9:00至零晨2:00,

佢咁既時間, 真係唔係次次可以食到呀!

今次既拉麵, 我地兩個都揀咗地獄拉麵, 而且仲加辣一丁目,

我就覺得唔辣, 但老公就………………….

















食完, 行一陣街, 我地就返酒店來個第四浸喇! 浸完瞓咗一陣,

我地又再係房食晚餐, 今日既款式, 同尋日完全唔同架! 而且仲好味咗





食完, 又再去浸第五浸喇! hahahahahaha

3 comments:

泡泡茶 said...

好玩呀, 邊摘邊食咁

yumi said...

哈哈,我仲記得你老公係咁碌落山,好好笑...咁快又一年

QQ said...

哇, 好多浸呀, 成個旅行有幾多浸呀?