Saturday, November 07, 2009

10日北海道賞紅葉之旅2009 Day 6





第六日



20/Oct/2009



小樽 -> 札幌 (住CROSS HOTEL)



今朝又係早d起身浸溫泉, 浸完食咗一頓勁好味既和式早餐,





跟住就check-out返札幌喇!

本來打算返小樽租和服影相架! 不過GPS搜尋唔到路線,

所以係無辦法之下就放棄咗LU,真係勁唔開心呀!

沿住返札幌既道路, 係會經過白之戀人既Chocolate Factory,

雖然已經去過好幾次, 但都係要又入去影吓相, 食吓甜品架!

我地係花園影咗一陣相, 跟住就參觀Chocolate Factory,

接著就係三樓既café食芭菲杯喇!





















係食甜品既時候, 出面又下著大雨喇!

我同老公都覺得好好彩呀! 如果唔係一定濕晒.

一邊食甜品, 一邊同老公閒談既時候,

突然見到外面有紅橙黃綠青藍紫既顏色,

起初我以為自己眼花, 但再定神望真d,

原來係彩虹呀! 係北海道見到彩虹, 真係好開心呀!

我係香港都係見過一次咋!

我地立即影相留念.









這條彩虹出現既時間都幾耐,我差不多食咗一大半雪糕佢先散,

睇住彩虹出現, 又睇住佢消失, 個感覺好特別呢! 這一刻令我好難忘呀!



食完甜品後, 我地就開車去賣烘焙用品既地方喇! 我又發揮我既買買買精神喇!





跟住我地就返酒店CHECK-IN, 休息一陣, 食個甜點.









晚上我地就出去蟹將軍食全蟹宴喇!

這間蟹宴, 我地每年都會去食既, 因為又好味, 又抵食, 

每人大約HK$500, 真係一d都唔貴呢!





























食完蟹, 我地就係狸小路行一陣, 跟住就返酒店休息喇!





返到酒店, 我地每人食咗一件cake先瞓架!











札幌勁食增肥既日子, 經已展開喇!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

yumi said...

係low.日日食幾年蛋糕....真係勁 !

QQ said...

如果我可以日日咁食咁多蛋糕就好勒...