Friday, November 06, 2009

10日北海道賞紅葉之旅2009 Day 5





第五日



19/Oct/2009



登別 -> 小樽 (住宏樂園)





今朝特登早d起床, 就立即來個第六浸喇! 浸完個人醒晒, 而且食早餐都特別開胃呀!

食完早餐, 我地就check-out,離開我既至愛地方-登別喇! 真係萬般捨不得呢!!!!!!!!

跟住我地就開太約兩個鐘車去小樽喇!

去到小樽, 我地行咗一陣, 買咗d東東, 就去食午餐喇!







今次係去老公既至愛” 巽鮨”,

這裡既海螺刺身, 真係好味道不得了,

香港有錢都食唔到呀! 口感爽脆, 味道鮮甜,

我地次次都要叫兩客架!

















食飽飽後, 我地又繼續買買買喇! 買到累,

就去咗LeTAO High Tea, 這間甜品店,

又係次次都會去的, 唔去會唔開心架! Hahahahaha

















買夠食夠後, 我地就去宏樂園喇!



今次係宏樂園, 我地book 咗FUJI既房間,

FUJI比起上次住果間大d同埋靚d,

尤其個私人露天風呂, 真係超滿意呀!









我地影吓相, 食吓甜點, 又浸吓溫泉, 又休息吓,

跟住就食晚飯喇!













我同老公對宏樂園既晚餐都萬般期待呀!,

因為佢晚餐一定有好東東食架!

果然無令我地失望, 又係十分滿意呢!













食完晚飯, 休息一陣, 又去浸浸浸喇!

跟住我地仲食個cakeroll 先瞓覺, 好飽呢!!!!







都唔知點解, 次次來到小樽, 我都會不能自拔地買買買, 買買買.

2 comments:

QQ said...

終於出場了, 你的出浴照~~!

買野係女人的天性呀, hehe~~

yumi said...

哈哈.我都想講,今年無出浴照既,出左la出左la...haha