Sunday, August 31, 2008

東京及北海道14天之旅





好開心呀! 今日啱啱confirm晒所有去東京及北海道既機票同酒店喇!

我今年九月又去北海道, 不過今次會去埋東京, total會去14日, 真係未到先興奮呀!
 

點解今年會係九月去呢! 就係我地結婚兩週年同埋老公啱啱完成晒佢所有讀書既課程,

所以我地就去Relax吓! 去瘋癲吓喇!



今次我地首先係會去五日東京, 然後再去九日北海道. 

今次係北海道都會同上次一樣自駕遊既.



暫時行程如下:

Day 1 (7/9)   香港-->東京   --  新宿及原宿 Shopping (住Keio Plaza)

Day 2 (8/9)    東京  -  上野, 淺草, 秋葉原,  新宿(住Keio Plaza)

Day 3 (9/9)    東京  -  迪士尼海洋世界 (住Keio Plaza

Day 4 (10/9)  東京 -  幕張Outlet Shopping (住Keio Plaza)

Day 5 (11/9)  東京-->函館 (住渚亭)

Day 6 (12/9)  函館 (住夢空館 Pension)

Day 7 (13/9)  函館 --> 登別 (住第一淹本館)

Day 8 (14/9)  登別 (住第一淹本館)

Day 9 (15/9)  登別 --> 小樽 (住宏樂園)

Day 10 (16/9)  小樽  --> 札幌 -->旭川 (住JR Tower)

Day 11 (17/9)  札幌 (住JR Tower)

Day 12 (18/9)  札幌 (住JR Tower)

Day 13 (19/9)  札幌 (住JR Tower)

Day 14 (20/9)  札幌  -> 香港



12 comments:

YUMI said...

係咪join 全日空個PACKAGE ?? 你就好la.年年都去日本,仲去咁

多日, 好羨慕呀 !!

alice0209 said...

Yumi,

唔係呀! 我係join 國泰架! 我今次係Direct同國泰book架!

Chloe said...

哇哇~~~~你個衰野又去日本~~真係羨慕死我喇~~~~不過我都替你開

心~~因為聽到都覺得開心~~等你d靚相呀!!!!

YUMI said...

咪好貴low !!

connie said...

真羨慕你呀!記得影多d相呢!

ahcool said...

等住睇你既瘋癲程度呀...



預早同你地講「恭喜哂,年年有今日.......」

Catherine said...

原來慶祝 2週年....嘻.......記得玩得開心&瘋狂 d...

qqlam said...

你又去日本了; 又係北海道; 羨慕中呀..!!!

Ter said...

嘩...真係吸引....真係未出發先興奮哦



九月份...你就去北海道...而我應該會好忙呢

travelcake said...

好羡慕呀。唔知我幾時先可以再去一次呢?

alice0209 said...

Yumi,

唔係好貴咋! 合理既價錢.



Connie,

唔好羨慕喇! 你都安排吓喇!



Ahcool,

成你貴言呀!



Catherine,

我會架喇! Thanks!



QQ,

係呀! 又去喇! 真係去極都唔厭架!



Ter,

係呀! 你到時一定好忙呀! 好多事情要做喇!



Travelcake,

等Beku大個小小, 就可以再去喇!

Emily said...

羨慕C人~~~