Sunday, August 03, 2008

紅桑子乳酪慕絲凍餅









我發覺依排每個星期日都會整整整呀!

好似今日咁, 我就由今朝整到下午喇!

總共整咗3樣食食, 有再encore既紅豆卷蛋,

送給朋友仔既車厘哥夫曲奇, 最後就係做給同事和自己吃的紅桑子乳酪慕絲凍餅喇!

今次個凍餅裝飾得好滿意呀! 




紅桑子乳酪慕思餅  


(Copy from TraVel CaKe)



餅底材料 : (6吋圓模)

Oreo
75g  (我冇Oreo, 所以用咗消化餅)

牛油 30g (已溶) 


餅底做法 :


1. Oreo餅壓碎後, 把牛油倒入攪拌.


2. 放入餅模內壓平, 然後入雪櫃冷藏備用.

 


紅桑子慕思材料:


急涷紅桑子果茸 165g


蛋白 40g


砂糖 40g


原味乳酪 55g


淡忌廉 130g


魚膠粉/ 9g

 


做法 :


1. 淡忌廉打至7成企身放入雪櫃備用


2  果茸放入微波爐加熱至溶解或以低火煮溶


3. 蛋白打至起泡後, 分數次加入糖打至企身


4  將果茸倒入蛋白內輕輕拌勻, 再加入原味乳酪攪拌.


5. 14加水攪勻魚膠粉隔水坐溶


6 魚膠水倒入果茸攪勻, 再加入淡忌廉拌勻


7. 把慕思糊倒入Oreo餅底上, 然後放入雪櫃雪約2小時便成





6 comments:

qqlam said...

哇哇哇, 你真的做了好多東西呢~~~ 正呀~~!!

最好的是, 你全都打了食譜, hehe.

mommydearest said...

wow, heart shaped strawberries..... heee... so sweet n pretty! OF COURSE!

泡泡茶 said...

好靚呀, 最鐘意紅桑子味

ahcool said...

呢個蛋糕既賣相好掂yeah....(味道就要試過至知haha)



係呢,我個吱jam曲奇呢?????

alice0209 said...

QQ,

係呀! 我依排有好多時間呀! 所以咪整整整law!



Mommydearest,

Thanks!



泡泡茶!

我都好鐘意紅桑子味既食物, 酸酸甜甜好正!



Ahcool,

有機會整比你試試, 你d曲奇, 下次比你喇!

Emily said...

我來吔~~~



冇巡blog一段時間,你竟然可以做左咁多野食,加油加油~~~!