Sunday, August 17, 2008

我很平凡, 但我很好味!





早幾日在萬寧換咗雪糕機, 我一攞部機返屋企, 就立即清潔, 然後就雪個冷藏環喇 !

因為個冷藏環起碼要雪24小時先可以做雪糕, 所以我襯佢仲係14天有壞包換既情況下, 立即試整喇!

這次係第二次整雪糕, 第一次係早幾日已經整咗, 而且食晒, 又無影相, 

而今次係咀鵰王request要食豆腐雪糕, 所以我就搵食譜整整整喇!

咀鵰王話好好味, 好濃郁豆腐味, 甜度適中, 讚呀!



我本來係想"筆"一球球雪糕球來影相架! 但係我"筆"咗好多次都唔得, 所以放棄, 成盒影算喇!

希望大家唔好嫌棄佢喇! 佢真係好好味架!



以下食譜修改自"BakeryLover"



豆腐雪糕



材料:

日本絹豆腐  250g

砂糖  70g

蛋黃 2 隻

牛奶 100ml

淡忌廉 200ml



做法:

1. 先既糖分開2份.

2. 豆腐用網篩壓碎, 備用.

3. 將1份糖和蛋黃及小許牛奶拌勻.

4. 將餘下的奶和淡忌廉及1份糖一同煮滾, 然後倒進(3)的混合物內.

5. 把(4)倒回煲內, 煮至82度(要一邊煮, 一邊攪拌), 然後放在冰水上降溫. 溫度大約降至45度, 就可以把豆腐碎加入, 

    然後拌勻.

6. 把雪糕漿放涼後, 再放入雪櫃雪12小時, 

7. 用雪糕機攪拌大約25-30分鐘, 即成.





6 comments:

Catherine said...

連 ICE CREAM, 都識整...好勁呀

ahcool said...

係咪真係易架,唔好點我喎...

好,一於下星期開工至得yeah

connie said...

看見雪糕都流口水呢!請問在那一間manning有雪糕機換呢?天氣這麼食杯雪糕真一流!

alice0209 said...

Connie,



我係銅鑼灣manning換的, 你可以打去manning customer service問一問, 因為今次唔係間間做promote,

tel : 22993381

connie said...

我在元朗manning問很早已換完了!一會試問吓至得!thanks!

泡泡茶 said...

嘩, 好正呀, 我都好鐘意豆腐味, 我都心思思想買一部雪糕機玩下啊,

但係又會食肥自己, 而且雪糕好難送比人....