Friday, August 22, 2008

粒珠月餅第一擊





就快又到中秋節喇! 我梗係又會整月餅送比親朋戚友喇!

今日又打風, 又唔駛返工, 我梗係立即開工喇!

點解我咁快就開始整月餅, 因為我9月7日就去日本,
而且今年大約要整100隻呀!

所以一有時間, 就要整一整先, 今日我整咗40隻喇!

今年我係會提早送月餅架, 希望收到既朋友唔會介意早喇!



今次既月餅用咗粒珠兩字, 我係特登整依兩個字架!

係咪好特別呢! 一定唔會有人姓粒, 有人姓珠, 

不過我家兩大小姐就係叫粒粒珠珠, WAKAKAKAKAKA



 

20 comments:

ahcool said...

嘩))))))d月餅好靚呀,「粒」「珠」個模好靚呀,

個模真係好掂.....



我驚我唔捨得將粒珠放入肚喎.....

Chloe said...

對於你黎講,尋日簡直天公做美啦,哈哈,專登俾多一日時間你去整整,你呢個廿四孝媽咪整既野真係越黎越專業!



粒粒珠珠月餅真係夠晒特別‧‧‧

YUMI said...

個模你專登揾人做ca ??!! 真係只此一家wor

菜菜 said...

好勁呀,好professional 呀,你去開鋪都得lu.

travelcake said...

用“粒,朱“模,好型好特別呀,收到的朋友一定好開心呀!

connie said...

嘩打風整月餅,好利害呀!是廣式月餅嗎?我都想吃呢?

cici said...

想請問您在哪裡買蓮蓉及蛋王?

Spicy said...

粒珠月餅, 勁呀!

Spicy said...

呀, 唔記得講, 噚日好高興認識你, 有機會再一齊玩啦!

Emily said...

粒珠牌... hoho

好有心思^_^

spicy said...

請問個餅模邊度有得整, 要等幾耐先整好呢?

alice0209 said...

Ahcool,

多謝!!!我諗你一定會捨得食既.



Chloe,

係呀! 簡直perfect呀!



Yumi,

係呀! 我特登整架!



Choi Choi,

Thanks! 我都想呀!



Travelcake,

Thanks! 我都希望收到既朋友個個都開心喇!



Connie,

yes, 係廣式月餅-單黃白蓮蓉月餅



Ci Ci,

我係在旺角樂天買蓮蓉既, 至於蛋黃, 我係在旺角某個街市買既 .



Spicy,

Thanks! 個月餅模我係一間叫cookhouse到訂架! 時間太約14天.有問題你可以send e-mail比我.

alice0209@gmail.com



Emily,

Thanks!

connie said...

昨天我也去了學廣式月餅,但奇怪為什麼月餅出爐後邊下部會有下瀉現象?搓成餅皮是否要等數少時才整呢?

Anonymous said...

我吃左啦, 好味好味好好味 !!!

chunjudy said...

得一個字可以形容,就係靚~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

alice0209 said...

Connie,

我整完個皮之後, 我係會放10分鐘到先用架!



Judy,

Thanks!

YUMI said...

自己整 ??!! 你意思係個字係自己整 ??????????!!!!!!!!!!!!!!

mommydearest said...

when I saw the mooncake wording .... I immediately thought of your two doggies... why not put their faces there, just like pooh etc... that will definitely be

collector's items.



Very nice mooncakes, have a nice trip in Japan!

Ter said...

多謝你的月餅呀, 我拎返屋企, 家人仲以為我買番來的哦...我已經叫左佢地唔可以偷食, 要整月餅回油先呀..



好攪笑呀....月餅寫有粒粒珠珠, 我家人仲讀左粒珠粒珠, 仲估係LOVE珠LOVE珠, 哈哈哈, 你知我都係珠珠呀, 哈哈哈, 家人仲話好有心意的哦...



哈哈哈, 因為你的寶貝有個珠字, 所以俾我偷到少少光, 我都當係我個名呀, 嘻嘻...真係好多謝你哦

alice0209 said...

Yumi,

我既意思係, 我係專登搵人整個月餅模.



Mommy Dearest,

我多謝你既建議, 等丟研究吓先.



Ter,

不用客氣喇! 你既家人好聰明呀!