Friday, August 22, 2008

月餅盒(一定要入來睇睇)





請大家千萬不要去二記買以上月餅盒呀!



因為佢既質地係非常非常之差, 仲要賣到HK$9一個, 



佢個盒既金色係一摺就會甩架喇! 

(因為佢係要你自已返去摺反成個盒出來架!)



唔乖得二記係包到實嚟display喇!



而且佢仲要一叠咁比你, 你係唔會發覺架!(just like me~.~) 





好彩我早幾日係屋企無事做, 攞d盒出來摺摺咋!



如果到整果一刻先摺就弊喇! 一定失禮死人喇! 





大家睇睇











6 comments:

ahcool said...

嘩)))))有冇攪錯呀.....咁樣呃人都有既(冇講明條邊會甩金就即係呃人啦)



過往我都係好唔滿意呢間野架啦:



1. 態度勁劣,問多幾聲,佢地就會擺出一副「乜你唔識又要學人地整」既面口出黎



2. 對佢地既誠信&食物品質有所保留



(我不嬲都唔鍾意呢間野,經過今次alice呢件事,我重更加唔會去呢間野度買任何野添,

唔該呢間野「發財立品」啦)

Chloe said...

又真係好唔掂喎,內外都係勁差,仲要賣咁貴,佢係咪傻傻地架!!

YUMI said...

嘩. 送比人就吾好la, 我都成年幾無上去了

travelcake said...

嘩。D quality真係唔得喎。

Ter said...

嘩...又真係好差喎......唔好再幫襯佢

Minnie said...

唔止這個款式, 早2年我買了幾個要fold, 都有咁既情況, 所以後來係上海街買

了.