Sunday, August 31, 2008

秋之北海道及東京2008





仲有7日我就出發去東京和北海道喇!

這次比之前一次更加緊張呀! 因為我未去過東京架!

這次係我第一次去, 希望唔會令我太失望喇!

因為我係比較鐘意大自然景色, 唔太鐘意石屎森林,

而且我係鐘意節奏比較慢既地方, 我諗東京同香港一樣咁快架!

希望樣樣事情都比我想像中好喇!



今次我同老公係會去5日東京及9日北海道, Total 14日

首先係會去咗東京先, 然後先再搭內陸機去北海道.

所有行程都安排好晒喇! 



至於我既寶貝粒粒和珠珠係會去Emily姐姐屋企渡假, 

希望佢地乖乖地, 聽Emily姐姐話.



行程如下:

Day 1 (7/9)   香港-->東京   --  新宿及原宿 Shopping (住Keio Plaza)

Day 2 (8/9)    東京  -  上野, 淺草, 秋葉原,  新宿(住Keio Plaza)

Day 3 (9/9)    東京  -  迪士尼海洋世界 (住Keio Plaza

Day 4 (10/9)  東京 -  幕張Outlet Shopping 及 新宿及原宿 Shopping (住Keio Plaza)

Day 5 (11/9)  東京-->函館-函館朝巿, 金森倉庫, 明治館 (住渚亭)

Day 6 (12/9)  函館 - 五稜郭公園, Bay函館, 元町教堂, 東正教堂及舊函館區公會堂(住夢空館 Pension)

Day 7 (13/9)  函館 --> 登別-昭和新山, 感動市場 (住第一淹本館)

Day 8 (14/9)  登別 - 熊牧場 (住第一淹本館)

Day 9 (15/9)  登別 --> 小樽 -花園街(住宏樂園)

Day 10 (16/9)  小樽  --> 札幌 -->Outlet(住JR Tower)

Day 11 (17/9)  札幌 - 定山溪溫泉,豐岼峽溫泉(住JR Tower)

Day 12 (18/9)  札幌 -->旭川 - 旭山動物園 (住JR Tower)

Day 13 (19/9)  札幌 -Shopping (住JR Tower)

Day 14 (20/9)  札幌  -> 香港





  

11 comments:

Chloe said...

首先要多謝你既月餅,然後就祝你同Andy哥哥有個開心難忘既旅程,都係個句啦~~記得影多d靚相返黎呀!!!!!!!!!!!!



我要感受你的開心,分享你的喜悅~~哇哈哈哈‧‧‧

Anonymous said...

Have a Nice Trip !!!

ahcool said...

瘋癲婆咁返黎呀.....good....



(瘋癲咁食,瘋癲咁買,瘋癲咁.............)

YUMI said...

wor, 你會吾會日日都update 呀, 吾係要等10幾日先見呀ma. 我條頸會變到好長好長...

YUMI said...

我整到個banner la. 多謝哂你, 玩得開心d 呀. 期待你個月餅.

connie said...

玩得開心D喎!你就好啦!又去旅行了!想請問一個迷理月餅皮用17-18g會否太薄呢?我怕用26g皮

太厚呢!

alice0209 said...

Connie,



每個模既分量都唔架, 我果個total係67g, 20g皮, 40g蓮蓉, 7g蛋黃.

泡泡茶 said...

好羨慕你呀, 可以去14日咁多, 我都好想去北海道呀, 希望你有一個

愉快既旅程啦

qqlam said...

14日咁多呀~~~一定會好開心呢~~仲有二日咋~~~!!!!! 倒數ing~~~

我十月尾都會去東京 + 京都; 今次係八日遊. 儲多d錢, 買多d野; hehe~~~

YUMI said...

我收到你的月餅la. 不過吾捨得食呀

travelcake said...

真係好羡慕,去完返黎記得update下行程,等我可以“望梅止渴“嘛。