Wednesday, August 06, 2008

八號風球下的食食







今日掛咗八號風球, 仲要由一朝早掛到下午, 

係咁既情況下, 我地當然有一日假放喇! wakakakakaka

既然有假放, 我又點會"side"呢! 我又係屋企整整整喇!

不過今次只係整咗一樣食食咋!

因為要確實唔駛返工先可以整, 所以我係下午先開工呀!



今日我係整咗細細塊既可可糖霜乳酪蛋糕塊.

這個芝士蛋糕, 味道有d似New York Cheese Cake,

不過佢就冇咁膩, 易入口d.



 


可可糖霜乳酪蛋糕塊


(食譜來自小小乳酪蛋糕一書)


 


15cm x 15cm 的四方形烤模一個


材料:


奶油乳酪 180g


原味優格  85g


砂糖  50g


雞蛋 1


蛋黃 1


低筋麵粉 35g


泡打粉  ¼小匙


鮮奶油  3大匙


檸檬汁 1小匙


 


[糖霜]

奶油乳酪 50g

糖粉  25g

蛋白1大匙

可可粉1小匙

檸檬汁小量


事前準備

1.      將所有奶油乳酪及雞蛋都拿出來退冰.

2.      將烤模塗上奶油, 再將烤箱紙鋪在底部和四周.

3.      將烤箱預熱為180c


 


作法:

1.      將奶油乳酪放進碗裡, 用橡皮刮刀攪拌至軟綿狀後, 加入優格用打蛋器攪拌均勻, 然後加入一半砂糖繼續攪拌均勻. 接著依序加入蛋黃, 檸檬汁, 鮮奶油一起攪拌. 每加一樣東西, 都必須攪拌均勻, 才可加另外一樣.

2.      將雞蛋放進另一個碗裡打散, 連同碗一同放在60度左右的溫水上打至起泡, 之後再加入剩餘的砂糖繼續打至濃稠. 接著將其分2 次加入(1), 用打蛋器攪拌均勻後, 灑進低筋麵粉和泡打粉繼續攪拌均勻.

3.      倒入己鋪烤箱紙的烤模裡, 然後放進180度的烤箱裡焗25分鐘, 之後從烤模中取出, 等到完全冷卻後, 再切成正方形.

4.      最後是製作糖霜. 分幾次慢慢將糖粉加入蛋白裡, 並用打蛋器攪拌均勻, 依序加入可可粉, 檸檬汁攪拌均勻後, 分幾次慢慢加入奶油乳酪, 用橡皮刮刀攪拌成乳膏狀為止, 將成品抺在(3)上面, 再放進雪櫃中冷藏1-2小時, 好讓它凝固, 最後灑上可可粉即成 


****這個食譜製作上的字眼和原食譜是有小許不同的.








10 comments:

connie said...

hello:請問怎樣做jelly鏡面呢?我用2片魚膠片+40g水+35芒果茸,好硬呢?





connie

Ter said...

你真勤力呀......我今天就係屋企無無聊聊hea下, 近來都好耐未試過禁得閒呀!

ahcool said...

等...............................................食



呢款蛋糕既做法好複雜喎....係咪?



你真係好叻!!!

Chloe said...

真係服左你,連打風都掛住整蛋糕,哈哈,New York Cheese ,仲要冇咁膩既,我鍾意呀!!!

alice0209 said...

Connie,

你可以試試以下分量:

芒果茸適量, 芒果啫哩粉 25g, 魚膠粉1, 熱水50g



Ter,

係呀! 我依排係到不停地整整整呀!



Ahcool,

唔係好複雜架咋!



Chloe,

係呀! 冇野做, 哽係整整整喇!

YUMI said...

好吸引呀, 我都好耐無整蛋糕, 想揾d易的食譜整, 太難吾想整 !!

connie said...

thank you!!! 我下次試試先!

YUMI said...

奶油乳酪 = cream cheese ??

step 1 的打蛋器是手打0個種定係機0個種 ?? 我成日見你地的食譜係打蛋器,我都吾知係邊個先啱 !!

鮮奶油 3大匙 = 淡忌廉 ?? 買一盒只用3大匙, 其實點用好 ??

alice0209 said...

YUMI,

奶油乳酪 = cream cheese <---yes

鮮奶油 = 淡忌廉<---- yes

我係用電動打蛋器架!

至於淡忌廉, 用剩咗, 我會再整cake or整忌廉湯 or 布甸.

YUMI said...

等我有時間整先, 好耐無整蛋糕呀.