Sunday, August 10, 2008

HoMe MaDe BReAkFaST @V@





尋日咀鵰王話想今日係屋企食早餐, 而且仲話要食卷蛋同飲豆漿.

咁我梗係立即整整整喇! 我係尋日上午就煮咗個紅豆, 

跟住係晚上就整埋個卷蛋, 再煮埋個豆漿, 

咁今朝就有完全homemade既早餐食喇!

大家係咪覺得好美味呢!



另外係煮完豆漿之後, "淨"咗既豆渣, 我就用嚟整咗個豆渣蛋餅喇!

 

5 comments:

毛媽 said...

你整咁多餅,食唔食得晒架,使唔使我幫吓口吖~~~~he...he...he...

Ter said...

咀鵰王...真係好有口福的呢....



卷蛋卷得好靚靚呀!

travelcake said...

嘩。早餐都咁豐富,好正呀!

ahcool said...

嘩)))))我啱啱起身咋...........



話時話,我都好耐冇整豆漿啦,真係要PLAN吓至得

泡泡茶 said...

你個卷蛋好正呀, 軟綿綿咁, 用邊個receipe架?