Sunday, December 14, 2008

三人兩狗BBQ Birthday Party!!!!!!!!





尋日個BBQ Birthday Party 個個都玩好開心呀! 

教主整既香蕉藍草莓狗狗蛋糕, 好得呀! 個個小寶貝都食到嘴lam lam呀!

大家想知開心既情況, 就睇片喇!
 



先來壽星仔女大合照







一到達, 兩個就立即相量吓去邊到玩好喇!







珠珠: 我件衫衫係咪好Cute呀!







珠珠: 我好開心呀!







粒粒 : 媽咪你睇我幾型女





粒粒: 比返個正面你睇先





兩個囡囡既合照







珠珠 :媽咪, 我笑得幾甜, 唔會好似粒粒姐姐咁架! 成日都咁無奈.







我尋日唯一一張合照呀!











粒粒: 嘩! Cat EE係果邊呀!





粒粒: Cat EE我好掛住你呀! 你可唔可以錫錫我呀!!!!!!!!!!!!!!!!







再來合照, 你地睇粒粒個樣, 勁慘呀!







珠珠同粉粉傾計呀!









型仔粉粉嚟喇!







First Round大合照





芝芝大合照, 不過全部都唔望鏡頭架!







瑟瑟大合照, 又係全部都唔望鏡頭架!







瑟瑟芝芝大合照











好開心的娃娃





好多謝大家送給粒粒&珠珠的禮物





仲有這個是我做給大家既伴手禮 : HOmEMaDe BluEbErRy JAm & 雪梨水

6 comments:

cool said...

個士多啤梨蛋糕係狗食架??

嘩))))我一定會拎錯黎食都得啦.........

毛毛媽 said...

兩個蛋糕都好鬼靚呀,祝Andy,珠珠同粒粒生日快樂,個個都身體健康!

ps 粒粒點解你個樣影親相都咁慘嘅!ha ha....

Catherine said...

昨日真的好開心...個 cake 一流呀, 今天早餐我會吃 Blueberry Jam....好期待呀

travelcake said...

粒粒&朱朱好開心呀! 佢地件衫仔都好型女呀!咁多狗狗朋友一齊玩,

一定好開心,有個好愉快的生日啦!



粒粒&朱朱,祝生日快樂,要聽爸爸媽媽話呀!唔好曳曳!

Ter said...

粒粒個樣唔係慘.........係型呀, 我都不知幾鐘意呀!



祝每位人人和狗狗都生日快樂, 開開心心

Coco said...

hihi 係我呀!!! 我唔知個BBQ party係佢地個生日party所以冇準備到禮物!!! 真係萬分失禮~~ T_T

不過我地一定再有下次機會gathering, 下次我一定補翻份賀禮俾佢地呢!!

上次你講果個幫助通氣管既“桑那”法,白花油大約滴幾多滴呢?

Thanksssssssssssssssss