Friday, December 05, 2008

沙茶香雞翼!





尋晚煮飯整咗三個餸, 並中一個係沙茶香雞翼, 

我是第一次整這個雞翼的,  我覺得味道唔錯, 而且又非常易整,

我一定要介紹比大家, 大家快d試試喇!



沙茶香雞翼食譜:



材料:

雞中翼 8隻



醃料:

蒜茸 2 湯匙

沙茶醬 2又1/2茶匙

鹽 1/2茶匙

糖 1/2茶匙

酒 1/2茶匙

胡椒粉少許



做法:

1. 雞翼洗淨, 瀝乾水分, 加入醃料醃30分鐘

2. 預熱焗爐200度.

3. 將雞翼排放在焗盤上, 焗30分鐘即成.



食譜來自"美味雞翼"

4 comments:

YUMI said...

色水好靚,吾似焗呀, 又一出色食物,

Ter said...

又真係好簡單又易做哦....放入焗爐唔使理, 又無油煙. 好介紹呀!

泡泡茶 said...

睇落好惹味咁喎, 又好似幾簡單咁, 得閒跟你試下先, 我妹話我買左焗

爐咁耐一次都未試過焗雞翼比佢食呀

amyboy said...

雞翼真係百搭.

腐乳蒸雞翼都好好味架! 你下次試下哦!