Thursday, December 11, 2008

hOMe mAdE bLUebERRy jAm





尋日終於整咗我想整好耐既藍莓果醬喇! 今朝試咗我覺得非常好味呀! 我用來配原味乳酪一流呀!

這個食譜比較特別的, 係用醋整, 唔係用檸檬汁整, 相對就更加健康喇!

大家都試試看!!!!



以下食譜參考自"超人氣活力甜點", 做法是參考自"蔡師奶"

因為這本書是教用微波爐做的, 我把它改了用明火做.




藍莓果醬食譜:

材料: (成品大約240毫升)

1. 鮮藍莓   200

2. 黃糖/砂糖  90

3. 蘋果醋/穀物醋 2湯匙

做法:

1) 藍莓洗淨抹乾,放在煲內加入半份黃糖及蘋果醋攪勻,

2) 然後開中火將藍莓連糖煮至軟身,收慢火,加入其餘半份黃糖至溶解,

然後開大火,煮至杰身即成

3) 趁熱倒入瓶中 (需預留少許空隙位置,不要倒太滿) ,稍涼後上緊瓶蓋即可.

Cooking Tips: 1. 盛在果醬的玻璃樽, 必需要清洗消毒乾淨

                          2. 如開封的果醬, 可以儲放在雪櫃6個月.

                          3. 如開封的果醬, 可以儲放在雪櫃1個月, 不過最好就盡快食完喇!










7 comments:

Chloe said...

我忽然幻想你試完之後,就好似d卡通片咁話"好美味呀!"然後自己係屋企跳舞,因為好少見你用非常好味去形

容你自己整既美食,所以我諗一定係超正!!!^0^v

QQ said...

你地係唔係會約mommy dearest出來呀? 下午or 夜晚? 如晚上我都來到呀~~~到時call 我~~~

泡泡茶 said...

乳酪加藍莓醬真係絕配呀, 仲要自己整咁新鮮添, 等你既新製品, 哈哈

Ter said...

正正正.....期待中呀!

cool said...

唔該聽日打比我詳細話我知呀.....

YUMI said...

下次見你,你可吾可以整一樽比我, 幾多$ , 比番你. 再吾係, 你拎去賣 , good

travelcake said...

一定好好味嘞!