Saturday, December 13, 2008

綠茶朱古力慕絲蛋糕





今日我地會為我老公, Catherine, Emily, 粒粒 & 珠珠攪個BBQ生日Party呀!

因為佢地全部都係12月生日架! 真係好啱呀! 尤其是我老公同粒粒珠珠呀!

老公係14號, 粒粒係2號, 珠珠係27號, 真係全個月都比佢地大晒呀!



今次個生日蛋糕我參考咗"創意蛋糕50款"個綠茶慕絲,再加上朱古力慕絲, 個餅底就用咗Oreo.

裝飾我就參考咗泡泡茶既, 不過我冇泡泡茶唧波波Cream唧得咁靚呀! 有待改進.

希望大家都鐘意個蛋糕喇!



在此祝大家生日快樂! 心想事成! 日日都開開心心快快樂樂! 最重要係身體健康呀!

5 comments:

YUMI said...

12月真係大月份,你真係好busy, 好多野整. 我都祝你老公身體健康, 粒粒珠珠聽話.

Catherine said...

Happy Birthday to Andy, 粒粒 & 珠珠 !!!

個 CAKE 好得呀, 我仲吃多左份, 太好啦, THANKS ALICE

cool said...

Happy Birthay to Andy's Family......

travelcake said...

真係好busy喎! 不過樣樣都係開心事,幾busy 都無所謂啦。

泡泡茶 said...

做得好好呀, 睇都睇到好香濃綠茶味勒, 正呀