Thursday, December 11, 2008

伴手禮 - HOmE MAde sTRawBErrY jAm





今朝一早起身起, 就整兩咗樽士多啤梨果醬送比兩位朋友仔, 

佢地兩個工作既地方, 都好近我屋企架! 所以今朝一做起後,就暖暖的送比佢地喇!

希望佢地兩位都歡喜喇!



士多啤梨果醬食譜:

材料: (成品大約240毫升)

1. 鮮士多啤梨   200

2. 黃糖/砂糖  100

3. 蘋果醋/穀物醋 2湯匙

做法:

1) 士多啤梨洗淨抹乾,切蒂及一開二, 放在煲內加入半份黃糖及蘋果醋攪勻,

2) 然後開中火將士多啤梨連糖煮至軟身,收慢火,加入其餘半份黃糖至溶解,

然後開大火,煮至杰身即成

3) 趁熱倒入瓶中 (需預留少許空隙位置,不要倒太滿) ,稍涼後上緊瓶蓋即可.

Cooking Tips: 1. 盛在果醬的玻璃樽, 必需要清洗消毒乾淨

                          2
. 如開封的果醬, 可以儲放在雪櫃6個月.

                          3. 如開封的果醬, 可以儲放在雪櫃1個月, 不過最好就盡快食完喇!

 











 

11 comments:

cool said...

正呀)))))))))))))))))))))))))))))

spicy said...

每次來你blog都有驚喜, 你真係一個好勤力既美女廚神呀! 咁d jam放雪

櫃可以放幾耐呀?

Jenny said...

好似好簡單咁喎!

有時間跟妳方法整番瓶先!

泡泡茶 said...

好開心好精美好靚呀, 好多謝你, 好想快D試下呀, 配咩食好呢, 有機

會我都想學下整呀

travelcake said...

我見到張卡仔有粒粒朱朱個樣呀,好有心思!

amyboy said...

今次我好幸運呀! 仲感到幸福!

個 jam 好好好好味呀! 個 packing 仲好好好靚添呀!

真係多謝你哦 粒!

我宜家真係冇咩時間整野食. 希望我的小小心意你都會喜歡啦!

WENDYHO said...

謝謝你的食譜, 很想知道如何保存這些果沾, 整好後到送給人是否要放在雪櫃,食用日期大約有多久?謝謝!

Ter said...

多謝你的拌手禮哦......真的很窩心.



收到行番公司...一路諗...我應該整啲咩襯番佢呢. 哈哈

莎莉106 said...

Dear Alice, 請問果醬的玻璃樽點樣消毒,教下我,謝謝!

alice said...

莎莉106 , 你好!





消毒方法來自原味果醬,

如下:



1. 徹底洗淨玻璃樽及蓋.

2. 放入滾水中煲15分鐘.

3. 稍為滴去多餘水分.

4. 將樽子倒轉放入已預熱的焗爐用110度焗最小半小時.

5. 果醬入樽前才從焗爐取出玻璃樽.

莎莉106 said...

Dear alice,

我知道點樣做la^_^,謝謝