Tuesday, December 23, 2008

感冒下之食食!!!!!!!!!!!!!





瞓咗差不多兩日, 個感冒終於都好得七七八八, 今日有返d精神喇! 

本來星期日諗住整個紅豆卷蛋比奶奶食既, 不過因為病得滯, 無去到做冬, 所以就無整到,

見今日有d精神, 雪櫃又仲有紅豆茸, 於是就又再整咗綠茶紅豆卷蛋, 

而且仲整埋士多啤梨果醬, 這兩樣食食我都係送比阿cool架!

希望佢鐘意喇! 個綠茶紅豆卷蛋我覺得卷得唔太好, 希望Cool Cool唔好介意喇!



以下是包裝好的食食





以下係阿cool送給我既聖誕禮物, 個包裝超級精美, 係用粒珠包裝紙架!

勁鐘意呀! 好多謝你呀!









5 comments:

YUMI said...

天氣吾好, 好易sick,我都中左,你都小心d, 張紙好靚呀,有你d仔女,會吾捨得用呀.haha

Catherine said...

你病左呀, 那晚見你都好精神喎...今天轉冷呀, 要小心身體...take care!

Chloe said...

你要小心身體呀~~~著多件衫衫^^

cool said...

1. 我並不是單只注重外表的人hehe

2. 這難度咁高既(卷)野,我覺得就似登天囉....haha

3. 雖未食 但係:愛麗斯出品必屬佳品呀 (我想聽晚先食yeah)

4. 我係一個勁粗心大意既人,選禮物係非常之難題架,但係我聰明喎,

因為可能禮唔啱心水,但係你冇理由唔鍾意「粒珠」架hahahahahahahaha....



thanks with billion kiss



X'mas

travelcake said...

天氣變。要小心呀!

將花紙好靚靚呀!