Saturday, December 27, 2008

爆笑家庭聚會@V@





尋晚我地去咗阿姨屋企開Christmas Party呀! 這個party真係既爆笑又難忘喇!

等我介紹吓個party先, 這個party我地有幾個精彩環節架! 有美食, 有抽獎, 有遊戲等等!!!!



首先梗係美食喇 ! 阿姨為我地預備咗多款美食, 有鮮果沙律, 壽司, Pizza, 串燒, 大蝦等等!!!!!!!!

而我呢就整咗藍莓芝士凍餅, 同埋瑞士雞翼











跟住就係緊張既抽獎環節喇! 今晚我地每人都有預備一份一佰蚊以上既禮物來抽獎架!





不過因為我哥哥無預備到, 所以就要取出二佰元來抽喇! 就係因為佢這二佰元, 

令到整個抽獎環節緊張起來.











以下就係阿姨為我地預備既特別獎品, 我果個係一個好靚既生果碟, 好啱用呢!





接著就係爆笑既遊戲環節喇! 

這個遊戲真係笑到我地每一個人肚痛呀! 而我喉嚨都沙埋呀!

遊戲規則係每個家庭成員都要參預, 除咗婆婆例外.

遊戲既玩法係每組人頭帶已聯上橡根的底褲, 然後就鬥快扯掉對方的底褲.



大家睇吓我地爆笑既樣子:







玩完這個遊戲, 有的就麻雀耍樂, 有的就看電視, 有的就玩電腦.

我地好開心過咗一個愉快既晚上呀!

8 comments:

Ter said...

哎呀...真係好爆笑喎...底褲遊戲都諗到, 真係利害. 你有無埋粒珠去玩呀????



平安夜...我都返左媽媽家開PARTY超開心又高興, 不過我掛住玩, 一張相都無影...哈哈哈

Jenny said...

超低能,不過勁攪笑!哈哈!

Catherine said...

咁攪野....邊個想出來呀, 好抵屎呀 haha

Alice 你那條 yellow 底底, 好搶鏡呀 haha

Chloe said...

哇~~好多美食呀~~睇見到流晒口水^0^



個個好似忍者咁~~好得意,好開心^^

泡泡茶 said...

睇完笑到想死, 哈哈, 好攪笑呀, 仲要買到D咁鮮艷既底褲

amyboy said...

wakakakakaka

真係笑到我肚痛. 好搞笑呀你地個造型!

travelcake said...

haha... 我唸現場玩一定好好笑定啦!

婆婆無玩,但我相信佢一定笑到肚都攣呀!哈哈

cool said...

嘩)))))))真係比你地笑到碌哂地呀.....



新年快樂))))))))))))))))))))))))))))