Wednesday, December 03, 2008

泡泡茶給我的伴手禮@V@





今日同咗泡泡茶去食LUNCH, 我地去咗Italian Tomato到食, 

兩個都食Cake Set食到勁飽架!

今日泡泡茶仲整咗紅酒蘋果慕絲蛋糕比我食, 好靚, 好開心呀!

不過我仲未食, 食完話比大家個味係怎樣的, 不過我知一定好味既.

好多謝你呀! 泡泡茶..............

4 comments:

cool said...

未食都feel到係好好味啦.....



我都好鍾意食Italian Tomato既cheese cake架...

QQ said...

泡泡茶的蛋糕, 永遠都是這麼美~~~~

泡泡茶 said...

唔靚啦, d蘋果好似瘀瘀黑黑咁真係唔好意思呀

Ter said...

你就好啦...呢個我想食好耐....哈哈哈....



真係又靚又好味的呢....