Thursday, December 11, 2008

Scone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



今朝整咗Scone來配士多啤梨果醬做早餐, 超讚!

我次次整Scone都好醜樣, 試過好多食譜都整得唔好,

不過今次用咗蔡師奶個食譜, 超成功呀! 而且個味道仲好好, 正呀!




食譜來自蔡師奶



Scone

材料: (可製直徑2.5寸圓形約7-8)

1.      牛油    50(我用咗有鹽牛油)

2.      砂糖    45-50

3.       牛奶   50

4.      雞蛋   1

5.      低筋麵粉(過篩)   175

6.      泡打粉(過篩)     4 

7.      紅莓乾及藍莓乾   適量   (我冇加)

8.      全蛋漿                    少許

做法:

1) 焗盆放上牛油紙或不沾布

2) 除紅莓,藍莓乾外,將所有材料全部放入盆中稍略伴勻後,便可加入紅莓,藍莓乾再伴勻

3) 桌上灑少許粉,放上粉糰摺疊至不黏手滑身,然後蓋上保鮮紙靜止20分鐘

4) 麵糰灑上少許粉,用手按壓大約成3/4寸厚度,用圓形吸模吸出放在焗盆中再靜止25分鐘

5) 輕輕掃上全蛋漿以180度焗預約15分鐘至金黃,出爐後放上鐵架待凍即成

 











這是入爐前及焗緊途中的Scone



 

4 comments:

amyboy said...

E~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我個醬仲未食晒架! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

cool said...

我從未成功過呀>.<

Ter said...

哈哈哈......我就係諗到整呢個來襯你的JAM呢.......



而家有埋食譜...嘻嘻...

spicy said...

嘩, 我係scone怪, plain scone咩都唔落都好好味呀!

今年Bingo Spicy的年曆卡已印好了, 你要唔要呀? 其實都係攝影展的爛

相, 好的話就麻煩到我blog留個私人留言, 留個地址, 等我寄比你呀!