Saturday, September 06, 2008

結婚兩週年紀念日





今日係我同老公結婚兩週年紀念日呀!

不過今年我地在香港係唔會有特別既慶祝, 同埋特別既禮物,

因為我地會係日本先慶祝, 好期待呀!



我同咀鵰王係在03年9月尾係泰國認識架! 果一次我係一個人去泰國旅行, 

就係我下榻既酒店食早餐既時候, 有一位男子行過來和我Say Hi, 而且仲介紹自己,

就係果一刻我地就相識喇! 接著我地仲一齊去China Town遊玩. 

返到嚟香港後, 我地都有繼續交往, 就係03年11月15日我地就正式開始拍拖, 

係我地拍拖既途中都發生咗好多開心同唔開心既事情, 不過所有唔開心既事情都無影響到我地既感情, 

就係05年12月21日,  咀鵰王係北海道同我求婚喇! 係果一刻真係好感動, 完全以為佢係到同我講笑, 

直至我見到隻介子既時候, 先知佢唔係講笑, 係認真架! 我果一刻完全唔識得比反應, 只是在流眼淚.

我直到現在都好記得果一刻既情景, 果一次既旅程係特別甜蜜架!

接著我地就籌備我地既婚禮喇!因為我地兩個都唔想擺酒, 而我地兩方面既家長都好開通沒有反對, 

咁我地就選擇咗係關島結婚, 踏入我地人生既另一個階段, 而家結咗婚唔經唔覺兩年喇~

係依兩年日子裡面, 係開心多過唔開心既, 而且我地仲更加愛護對方, 

希望我地永遠都相親相愛, 老公我好愛你架! 我知我有時係過份緊張, 我會好好改善架喇!

我地咁有緣係泰國認識, 我會好好珍惜你架! 我相信你都會架!

 

8 comments:

ahcool said...

from my deep heart恭喜你地,

祝你地年年有今日,恭喜,恭喜.......



計計下,原來我地都識左2年多啦...

記得,第一次見你係060628,

不喜在外邊睇住由生變熟既食物既你,

竟然答應同我地一齊係大角咀杉樹街良記打邊爐....



第二次,060808我地成班狗友相約係尖沙咀妹記食飯,

記得,因當晚你要去扮靚靚(做facial)所以未能同我地一齊食,

但你都特登黎送你既嫁女餅比我.....多謝你呀.....



第三次,061112見埋你的另一半啦,

嗰日係你一家三口同埋我地成班狗友一齊去荃灣城門水塘行山.....



第四次,061217參加粒粒既生日派對.....



第五次,070901到你家參加你結婚一周年既happy sweet lunch tea,

嘩)))勁多野食呀,又食又拎.........



第六次&以上既中間夾雜住&往後既見面,食飯,通電.......邊記得咁多呀.......



係呢度,亦都祝我地年年有今日~~~~

ahcool said...

漏野呀))))



have a nice sweet honey trip~~~~

YUMI said...

時間真係過得好快, 吾怪得你咁鍾情sapporo la. 點解你一個人去泰國咁大膽呀, 吾係睇左 " 嫁個

有$人""呀ma.

Chloe said...

話咁快你同Andy哥哥都結婚2週年,我同你原來都識左成四年幾,我哋互相睇住大家既轉變,你既轉變簡直係令我驚

訝!當然你既一切更係變得越黎越好啦^^我眼中的你真係一個好特別既人,很難去形容我對你既感覺,我喜歡你,佩

服你,羨慕你,我很開心看著你一天比一天開心,一天比一天幸福!



祝你倆白頭到老,永遠都幸福甜蜜!

Catherine said...

緣份來了, 真的阻唔住呀, 祝你倆 甜蜜美滿生活在一起

泡泡茶 said...

你都幾犀利喎, 一個人夠膽去泰國, 祝你倆繼續甜甜蜜蜜, 開開心心啦

QQ said...

真的好SWEET呀!!! 呢D就叫做緣份呀!!!

Eva said...

好sweet sweet呀!

祝你地越來越幸福快樂!!