Saturday, June 09, 2007

書展2006

























今朝同老公去咗一年一度既書展, 今年收穫好豐富, 買咗好多本書呀!

而有既兩本書價錢, 簡直令我非買不可呀.............

果兩本書就係Jessica Code & Marie Claire.

依兩本書分別都係HK$5一本咋, 

仲要兩本都有嘢送, Jessica Code就送兩支牙膏,

而Marie Claire就送兩支指甲油及一個小手袋, 簡直超直呀!!!!!

至於其他書就全部都有8折.

我total都係用咗HK$450到咋!!!!!!!!!

勁開心呀!

4 comments:

pinko1985 said...

哇真系好抵WO~5蚊仲有也送,

不過我都系鍾意個兩本甜品書多D

個兩本甜品書幾錢呀?

qqlam said...

點解會係五蚊咁底???!!!!!我今年無去呀...wooooo



QQLAM

alice0209 said...

pinko1985, 果兩本甜品書既價錢係"星級-HK$88",

"低糖-HK$69"分別都有8折.



QQ, 我都唔知點解呀!!不過真係好低lor.......

estheryung said...

收穫好豐富呀...我怕人迫未去.



$5...真係好抵呀...