Saturday, June 09, 2007

有好多嘢食呀! [湯種芝士包包, 芒果布甸, Chocolate Muffin]

我都有一段時間冇出post喇 Crying or Very sad

因為花咗好多時間照顧我隻小狗,

連自己上網既時間都冇 Rolling Eyes

今日一有小小時間, 我就整咗3樣嘢食,

希望你哋鐘意喇 Laughing 



















7 comments:

yumi said...

SO YUMMY. SPECIALLY THE CHEESE BREAD. 個MUFFIN PACK 得

咁靚係咪送比人,我有份就好了...

estheryung said...

包包好正呀, 整左禁多野食......



你隻狗狗點呀, post相來睇睇啦!



不如整些餅餅俾狗狗食啦!


alice0209 said...

ter, 隻狗狗依家好鐘意"lau"計, 我就嚟比佢激死喇,

佢依家先5個月大, 唔可以食太多零食呀!

所以我要等佢大個d先整得.

bakerylover said...

我好鍾意ar

全部都想食

特別係個包包 好正

qqlam said...

等你等到我心痛呀, 終於有新作勒~!!!

何家私房菜 said...

chocolate muffin 好正呀

alice0209 said...

bakerylover & 何家私房菜, Thanks!



qqlam, 唔好心痛喇! 我整多d比你食