Saturday, June 09, 2007

老公的曲奇





尋日整咗一大盒車里哥夫曲奇比老公星期一帶返公司比同事食, 

我自己都整咗一包比我朋友呀!

希望佢地個個都鍾意喇!



5 comments:

okasu111 said...

你呢個老婆都真係好細心喎,照顧埋老公既同事。

YUMI said...

我宜家都整緊,吾知成吾成功呀. ^0^

qqlam said...

好鍾意呀. 我都分左少少比我d同事食, 超好食呢.個日太心急食,無影到相呀...



QQ

kennymelody said...

alice

你用咩咀唧花?

你唧花時隻手係唔係都要順序兜圈?

因為我見有d人只係唧, 唔駛兜圈, d花都好靚

alice0209 said...

Kenny,



我只係唧, 唔駛兜圈架!

個唧花咀係2記買架!

你去睇吓.