Saturday, June 09, 2007

多謝大家的祝賀^^





大家好!!!!!

我返嚟喇! 我多謝大家既祝福呀!

今次個旅程及結婚典禮都進行得非常順利!!!

好開心, 好浪漫, 好感動...........

終於做咗人老婆, 以後會更加整多d美食.........

今日就在此送上 ""心心Muffin"" 嚟答謝大家喇!!



至於結婚相要遲小小先有得睇(因為仲未到香港呀^.^)






10 comments:

YUMI said...

我日日等係番黎呀,等到了,你一定好開心了,點呀,應該叫係 咩太

呀.. ha ha ha, 我地都係今年成為另一個人的另一半呀,吾好

做 "無飯"學我做太太呀...21/9 見

winnievv said...

恭喜恭喜! 今年真係好熱鬧, 好多朋友都係今年結婚, 見到個個都成

家立室真係好開心:D

我記得我剛剛結婚果時, 最唔習慣係比人叫做"X太",好似好尷尬咁,

不過已經兩年了, 而家當然好習慣啦:D

心心(提拉米蘇公主) said...

哈哈!alice~

恭喜恭喜,祝永遠幸福快樂!

Anonymous said...

恭喜晒呀

好高興可以分享你的喜悅

個心心 muffin 好好味呀, 多謝晒

amyboy said...

樓上句野我寫架, 唔知點解冇左個名?

qqlam said...

alice:我相信場面一定好感動的, 要煮飯呀~~~~祝永遠幸福~

bubblestea said...

原來你岩岩新婚呢~恭喜哂你呀, 祝你幸福快樂^^

estheryung said...

祝永遠幸福快樂....


何太 said...

返黎啦! 你終於同我地一樣, 榮升左呀太既行列啦

pinko1985 said...

睡個蛋糕就知道你們兩公婆系愛心爆滿呀,

好期待你們的結婚想呀~