Saturday, June 09, 2007

北海道之旅2007~夏





我同老公今個月28日又去北海道旅行11日喇!

今次係第三次去北海道, 不過都仍然好緊張同埋好興奮,

今次個旅程會比較舒適, 因為全程自己駕車, 所以唔駛趕JR, 

不過個心情就比上兩次更加緊張, 可能未試過o係海外駕車, 

此終都會有d擔心, 但係好彩好多試過自己駕車既朋友都同我講話冇問題, 

個GPRS好易handle, 我先冇咁擔心咋!

我而家好想怏d都28號呀! 不過到時就要同粒粒珠珠濶別12日喇!

肯定掛死我喇!



我今次我個行程係咁既, 大家睇吓!



Day 1 (28/6) HK --> Hokkaido 住JR Tower



Day 2 (29/6) 小樽一日遊 住JR Tower



Day 3 (30/6) 富良野 住Pension Furanui

富良野芝士雪糕體驗工房 --> 富良野果醬園 -->面包超人專門店--> 食堂 (和牛刺身飯) --> 富田農場 --> 彩香之里



Day 4 (1/7) 中富良野 至 上富良野 住Pension KIZUNA

四季彩之丘 --> 富良野花園



Day 5 (2/7) 登別 住第一淹本館

昭和新山 --> 龍宮海產感動市場 --> 新登別大橋



Day 6 (3/7) 登別 住第一淹本館

未諗節目 (因為想休息吓)



Day 7 (4/7) 札榥 住JR Tower

Shopping Day



Day 8 (5/7) 札榥 住JR Tower

豐岼峽溫泉 --> 定山溪溫泉 --> Norbesa shopping mall



Day 9 (6/7) 札榥 住JR Tower

啤酒博物館 --> 雪印史料館



Day 10 (7/7) 札榥 住JR Tower

中島公園 --> 貓狗樂園



Day 11 (8/7) 札榥 to HK

 

9 comments:

winnie said...

alice,



你係全程開車? 連stay係札榥都開車? 要留意下有無停車場&價

錢, 以我所以札榥car park唔平.



另外, 其實去小樽買<<小樽-札榥 1 day pass>>抵D, 同埋來回

班次都幾密, 唔需要擔心miss左一班車要等好耐. 同埋跟據我上次

既經驗(無意中發現)1day pass送果張札幌地鐵車票唔洗同一日使

用, 你之後用返都得架. 我果次唔知, 以為即日唔用就晒左, 後來

最後一日要搭一程地鐵, 咪唸住試下, 點知係work架. 入到閘架.

bubblestea said...

好羨慕呀, 我一次都未去過, 我都好想去呀, 玩

得開

心, 影多d靚相返黎睇下呀

tendy said...

哇, 又去ah, 真係開心ah, 我都好想知道你在北海道自己開車的經歷, 回來後報告一下ah~~

alice0209 said...

Winnie, 好多謝你既information呀!



bubblestea, 唔好羨慕喇! 遅d你都去呀!北海道係一處值得去既地方嚟

架!



tendy, 好, 一定冇問題!

YUMI said...

你就好la,我都想去sapporo,不過等winter 先 .

alice0209 said...

YUMI,

我就係兩次都冬天去, 所以今次簡夏天.

Ter said...

真令人羨慕哦.... ^_^



有次聚會聽你說會夏天去北海道, 而家又就快出發...



我都去過一次北海道, 係秋天, 風景很美

qq said...

好靚呀~~

你地幾點鐘會去到機場呀? 我個日都係去機場呀, 因為我會去泰國~~~ 我11:50AM

DEPART呀. 唔知會唔會見到你地呢 :)

alice0209 said...

QQ,

我七點鐘就會到機場喇! 我撘9:20既機.

唔知會唔會見到呢!