Saturday, June 09, 2007

貓友Gathering





11月18日就係大家期待已久的貓友聚會喇!

果日我哋有一衆貓友出席, 而且有數位貓友仲整咗好味味既食物前來........

我冇記錯既有"Gloria-生日蛋糕一個"; QQ - 金菇牛肉"; "Teddy - 沙嗲串燒";

"winnievv - 椰汁粟米西米糕"; "Eva - 芝士磨菇批"; "Kei - 靚靚曲奇"

仲有係"bees"既蜂蜜蛋糕呀, 全陪都好好好好味呀!

果日真係好開心, 希望快d有下一次喇!
































10 comments:

qqlam said...

Alice

好開心又再見到你呀, 唔知點解, 你愈來愈靚呀, 係真架!!!!

一定係有著愛情的滋潤啦~

多謝你的o即花曲奇的分享, 同埋d可愛狗狗趣事, 仲有你的靚靚關島

結婚相呀.



qq

Eva said...

Alice,

好開心可以見到你啊!

但係可惜我個日遲來,

無咩時間同你傾下計,

希望快d有下次的聚會呀!

bubblestea said...

係啦, 果日好開心呀, d野食全部都好好味, 希望下次再一齊玩啦

YUMI said...

你地就開心la.有咁多野食, 點解qq有得睇你d guam photo ?? 我

有無得睇呀*v*

alice0209 said...

QQ, 我都好開心再次見到你, 我同你好似有說不完既話題, 希望快d

又再見面喇!



Eva, 大家咁話^^



Bubblestea, 係呀!係呀! 我係好想好想快d有下一次呀!



YUMI, 係喎!冇send到比你tim (hehe)`

tendy said...

終於見到個真人了, 大美人一個~~

心心(提拉米蘇公主) said...

哎喲!近排忙住出書及工作,所以精神呆滯兼傻傻地!

sorry sorry~我竟然認唔到你啊!實在太抵打啦!



你千祈唔好嬲我啊!

不過你真係靚左喎,所以咪認唔到啦!



今次坐得太遠,無機會同你詳談!

希望遲些再可以舒舒服服再傾過啦!

kei said...

太內冇見啦,見返真係認唔出係妳呀,靚女咗,

當日雖然坐咗係妳隔離,冇好好同妳傾吓計,

頑皮的小女..真是令我一肚氣ar,

遲啲慢慢再傾。

kei

gloria said...

hihi alice,

哈哈,心心講得o岩,真係靚左呀,好彩我認得你o者...

大家咁耐冇見,果日真係好開心呀,hee...又識左幾個新朋友啦,哈,我

都好想快d有下次啊!!!



e...我都冇得睇你既結婚相既...我都想試下你個唧花曲奇既食譜呀,

可以send給我試整嘛???

alice0209 said...

tendy, 太過奬喇!



心心, 我一定唔會嬲, 我哋下次再慢慢傾喇



kei, 唔緊要喇!小朋友係咁架喇!我地下次先傾喇!



gloria, 我send咗e-mail比你喇!