Saturday, June 09, 2007

多謝Yves^v^





我今朝同我既好朋友Yves(貓友)來咗一個小聚, 好開心呀!

我哋終於可以再見面, 我哋約咗好耐架喇!

今次既聚會, 我哋傾咗好多關於大家既事,無所不談, 

令最開心係我同Yves真係好好傾, 

佢亦都係一個好好既聆聽者.

而且Yves真係一個好叻好叻既女子,

我要以佢為榮.

另外, 我o係今次既小聚, 我整咗一d小食比阿Yves, 

有曲奇, 有香橙古古力Muffin,仲有一份小禮物, 

而Yves就送咗佢既招牌新鮮果醬比我, 

有Rose味& Blueberry味






4 comments:

yveskitchen said...

Dear Alice, 真係好開心與您見面. 大家真是有說不完的話題.

Can't wait to see you again in Sep. :> Yves

estheryung said...

這個小聚, 你和yves都好開心和enjoy呢...



那個course我會報的呀, 報左我再覆email俾你啦

alice0209 said...

Ter, 好呀!

我等你E-mail.......

Stephanie said...

又可相聚, 互相傾談一番...真替你們高興