Saturday, June 09, 2007

生日快樂

 



2月9日係我既生日, 今年既生日過得好開心, 好忙碌, 好驚喜呀!

好開心既係今年老公同我去咗"洲際酒店"既"SPOON"食法國菜呀!

果度D食物真係好好味, 好有水準呀! 雖然貴D, 但係都值得既.........

另外忙碌既就係, 係2月5 日開始就日日都被好友邀請去食生日飯,

真係早午晚三餐, 都有朋友請, 我好似係度地獄式增肥咁!

雖然係咁, 但我都好開心, 因為我D朋友真係好有心, 好多謝佢地呀!

我會好好珍惜你地架!

至於驚喜, 就係"Esther"突意為我整既曲奇餅.

我真係好開心同埋好warm呀! 我冇諗過你會記得我生日架!

當我收到Courier既時候, 真係有d眼濕濕, Esther 好多謝你呀!



而家比d相大家睇吓喇!!!!!!!



我地食既菜, 係有6個course, 不過有一碟唔記得影相

















你地估唔估到依3杯係乜??????

























Esther整既愛心曲奇^.^



9 comments:

YUMI said...

我都記得你生日呀, 好記得上年同你食生日蛋糕, 咁快就一年了, 我

都send 左email 比你. 吾知你有無收到呢 . 祝你日日都同你老公

咁sweet sweet *_*

yveskitchen said...

Dear Alice, 之前仲同自己講一定會記得, 點知!! 而家的我真係沒

有什麼記性. 希望您唔會介意. 這餐飯一定要食!!! :>Yves

travelcake said...

Alice,



哎也, 唔記得左你係0209添:D 不過唔緊要, 係到補祝你生日快樂... 你黎餐法國餐好

豐富, 個朱古力長型甜品好鬼吸引呀

bubblestea said...

遲左添, 唔好意思唔知你生日添, 補祝你生日快樂呀, 遲D補送野

食比你丫^^

Betty said...

Alice,

Happy Birthday Wor!!

Wish you sweet sweet as your cooking!

Betty

kei said...

dear alice,



入到嚟,新blog好正呀,有我也遲咗一步ar,補祝生

日快樂,年年都咁靚,心想事成。

qqlam said...

alice:

哎呀...最遲係我呀. 我又大頭蝦左...

你同我ex男朋友同一日生日呀(我而家老公既ex女朋友都係呢一日)

補祝+預祝(出年)生日快樂



QQ

estheryung said...

你喜歡就最好呢...其實我都好開心呢



在新一年...事事順利, 身體健康, 開開心心...



會唔會有金豬仔/金豬女呢...嘻嘻 ^_^

alice0209 said...

多謝各位既祝福呀!