Saturday, June 09, 2007

被tag中了...........


我都被人tag, 好啦.....就玩下啦

遊戲規則將所有愛的問題誠實地答出來, 不能說某某, 所有和不知, 答完後, 請點名8位朋友繼續下去!



寫出填寫日期: 2007129

愛的食物: 甜品, 朱古力, 所有水果

愛的顏色: .

愛的休閒: 整餅, High Tea, Sleeping

愛的老師: 無哦


愛的歌手: Andy Lau

愛的個性:率直, 坦誠, 不自私


愛的口頭蟬: 痴線

愛的小動作:摸鼻子

愛的季節: 只愛冬天

愛過的人: 好難答………..

愛的人: 老公, 家人和朋友


愛的節日: 中秋節 & 聖誕節

愛的運動: 同粒粒去散步

愛的定義: feel, 會開心, 又會悲傷

愛人的時間: 一生一世



我唔tag, 因為好多朋友都被tag, 我都慢左!

 



 


 



 

 



 


 


 

 

 

 

7 comments:

qqlam said...

testing~~!!

qqlam said...

我可以留到言比你, 但你個畫面仲係白色無背景的~~! 你最後有無join vip呀??



qq

alice0209 said...

QQ,

我join咗喇!

不過唔知點解仲未得?

estheryung said...

你和我一樣都係鐘意中秋節和聖誕節哦, 係喎, 點解仲係白色底呀?

alice0209 said...

ter,



我都想知點解????????????

qqlam said...

ok 勒, 你的網頁回復正常勒~~!!



qq

alice0209 said...

testing