Saturday, June 09, 2007

海洋公園十月全城哈囉喂

 



我o係上個星期六同埋一班好朋友去咗

"海洋公園十月全城哈囉喂"呀!

今次o係我第二次去海洋公園既哈囉喂喇! 

好好玩, 好開心, 仲有小小驚tim........

不過實在太太太多人喇! 

搞到大家對今年個哈囉喂都有d失望^~^

好彩我地買咗"至尊門票"咋!如果唔係就要排餐死喇!



好去片先





















































6 comments:

YUMI said...

我無去呀,不過同事話有d好假的人好恐怖.

qqlam said...

我好怕鬼的, 去年和當時的男朋友(而家的老公), 被他們嚇得半死

呀... 今年不用驚了~~因為不用去呀



qq

bubblestea said...

我都未去過海洋公會玩哈囉喂, 有D驚又有D想去玩添, 哈哈, 係啦,

收到我EMAIL嗎?

travelcake said...

你就好, 買到快証, 我地想買但已經賣晒了:(

不過買快証真係慳好多時間.


alice0209 said...

Yumi, 果度有d假人真好恐怖架!



QQ, 原來你咁驚既.........



Bubblestea, 唔該晒你呀!我收到架喇!



travelcake, D快証我o係9月中已經買咗喇!所以你下年要早d喇!

pinko1985 said...

ALICA~我被你嚇到啦,好大個枯羅骨呀,

不過你好似玩得好開心呀,

不過PINKO就怕怕啦~