Wednesday, April 23, 2008

齊齊學蛋糕^^

 



昨晚相約咗幾位貓友一齊去學蛋糕,

我哋一行六人有Yves, Yumi,. ter, QQlam & 泡泡茶

今次學既蛋糕係Double Layer Oreo  Chocolate Cheese Cake,

個蛋糕唔係好難整咋,  

不過朵朱古力絲帶花就真係要多多練習,

先可以整得靚d, 我覺得自己今次都係整得麻麻地咋^.^

昨晚我哋整得好開心呀! 有説有笑, 希望遲d再有下一次喇!



特別多謝QQLam既
糯米滋, 好好味呀! 



裝飾前





朱古力絲帶花





蛋糕的內心世界



10 comments:

qqlam said...

我也要多謝你的心心muffin呢~~

你整得好靚呀~~~

今日我將個蛋糕分左12件帶比公司d同事食呀, 因為我真係覺得好流~

qq

YUMI said...

你個muffin好好味,係呀.好開心呀,下次又有咩聚會,吾好吾記得我

呀....

bubblestea said...

hello~我係好泡泡茶呀, 我0係ter度搵到你既link入黎架, 順便放

埋你link入我連結先, 介意嗎? 好多謝你的心心muffin, 好靚靚好

香檸檬味好好味呀, 多謝你^^, 你個絲帶花整得好靚呀~~

daimaru said...

hi~ 大丸係泡泡茶那裡來到,

好靚既蛋糕, 我唔客氣喇~

estheryung said...

謝謝你的安排, 很久沒見你地, 你地亦是明艷照人呢



你做的花球很美呢...



還有謝謝你的心心muffin, 好好味, 還feel到好sweet呢...^_^

alice0209 said...

QQ, 唔駛多謝! 你覺得個cake好流,

我覺得好好味呀!



Yumi, 好味就好喇!下次一定預埋你^^



泡泡茶, 你加埋我, 我點會介意呢! 我都好多謝你呀!



大丸, 多謝!多d過嚟坐啦!



ter, 多謝你既參與就真, 希望快d又再見面喇!


Kitty said...

朵朱古力花真的好靚, 唔知你o地係邊到學呢? 因為我都好想學裝飾蛋

糕的課程呀. 唔該!

Fion said...

Alice 您好!



個蛋糕真係好吸引哦!可否提供個食譜給我呀?

jacky仔 said...

個cake 好靚~~~~~

Anonymous said...

好靚呵