Wednesday, April 23, 2008

明報"讀者教室之男人廚房"





早前參加咗明報舉辦"讀者教室之男人廚房"既烹飪課程, 

其實本來我係參加跟名廚學甜品架!

不過佢full晒喇!所以就去咗"男人廚房"跟
Ricky Cheung(張錦祥)學整法國菜!



果日除咗我之外, 仲有一位智趣相投既Blog友Mariana一齊跟Ricky學整法國菜!



由於明報尚未刊登這篇稿, 所以果日烹煮既詳情情況要遲小小先可以同大家報導.



在此要首先要多謝"Cherry"既介紹, 等我有機會可以跟名廚整法國菜.

另外就要多謝記者-Simon及攝影師-阿安.









9 comments:

Emily said...

我見到男人廚房入面有個美女廚神,呵呵

ahcool said...

又真係幾靚仔架喎。



係呢,alice,你嗰日學左d乜野法國菜呀,

貼埋張相& 寫埋個食譜出黎比大家分享下呀。

YvesKitchen said...

Ricky是我的朋友, 佢的廚藝簡直是"神"的位置, 深深敬佩! 找天一定要到

您家試試您的法國菜啊! :>Yves

alice0209 said...

Emily, 你誇獎喇! 我又排都未去到美女廚神呀!



Ahcool, 你有冇讀書架! 我咪講咗"尚未刊登這篇稿", 點會咁快有詳細

information架構 你估我係人地咩!!!!!



Yves, 嘩!原來Ricky係你朋友, 佢真係好犀利呀!


qqlam said...

好勁呀, 法國菜我無諗過自己識整呀



咁遲D明報會刊登你的樣子?!



QQ

Anonymous said...

乜~~原來唔可以登出黎住架咩??


Anonymous said...

請問Miss Alice,

你準備呢個post係貼幾耐咁呢?

置頂?

Chloe said...

哇哇哇~~~你就黎個個國家既菜式都識做,你老公真係有口福~~~~~~ ^^

Ter said...

又有blog友美人上報紙囉....大家都好利害呢