Wednesday, April 23, 2008

鞋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

唔知大家鐘唔鐘意買鞋既呢?????????????

而我呢, 就係一個超級鐘意買既女子喇!

不過我唔係咩鞋都買架! 我只會買一d質地比較好既.



今日放假係屋企見有d時間, 於是就同所有鞋影相喇!



大家慢慢欣賞, 這些就係而家屋企既鞋, 仲有一d係媽媽到未攞!

係咪好癲呢! Wakakakaka

















































































13 comments:

ahcool said...

一字記之曰:「痴」hahahahahahahahahaaaaaa



「鞋痴」

Emily said...

hohohoho...

好想知你家鞋櫃到底有幾大...

travelcake said...

嘩!真係好多喎!

alice0209 said...

Ahcool,

係呀! 我絕對係一名鞋痴嚟架! 而家忍手咗架喇!



Emily,

我屋企有一個正常Size鞋櫃架咋! 我D鞋全部都有盒既, 我係一

個一個咁叠起佢架!



travelcake,

係呀! 我係有好多鞋架!

YUMI said...

你著吾著得哂呀.好似我d衫咁,一執櫃,一定掉好多.ha ha,不過睇

d 款式,多是高跟呀,你一定好lady ^_^

alice0209 said...

Yumi.

我有d著唔等夠十次呀! 我返工通常都會著高跟鞋, 所以特別多.

wakakakaka

阿紫 said...

好壯觀呀!

amyboy said...

釨強囉. 我 mosue look 極都未look 到樓下.

alice0209 said...

阿紫,

唔及你媽咪勁!!!



Amyboy,

係你look得慢啫!wakakakakaka

Catherine said...

Alice, 我們又多樣野相似啦...kakaka

我仲放左唔少鞋在公司呢..hohoho

alice0209 said...

CATHERINE,

WAKAKAKAKA!!!!!

我又係放咗幾對鞋係公司架!

qqlam said...

你d鞋仲多過我d衫...

我只有10對鞋呀...



QQ

Eva said...

真係好多呀, 等我話俾我老公知咩先叫多,

哈哈哈!