Wednesday, April 23, 2008

Ugly Chocolate Cake





尋晚同好耐冇見既阿Ter一齊去跟Tony Wong學蛋糕, 

今次我地係學Ugly Chocolate Cake及朱古力裝飾,

個蛋糕就好易做, 而且仲好好味, 

至於個朱古力裝飾都唔太難咋!

上圖係Tony既製成品, 一d都唔Ugly呀!

至於我個果冇裝飾就攞返屋企喇! 真係名付其實既Ugly Chocolate Cake........







另外係這裡要好多謝阿Ter整比我既窩心甜品 - 朱古力紅桑子慕絲蛋糕.

真係又靚又好味呀! 而且兩樣都係我既至愛, 多謝你呀!











10 comments:

Catherine said...

咁得意叫做 Ugly Chocolate Cake, 真的未聽過 =.="

Ter said...

哈哈, 我都未出post, 你真手快呀!



古力蛋糕...我分左好多份送給"朱人", 嘩..."朱人"朋友越鐘

意, 仲話要encore.



我都多謝你的蛋糕呀, 家人個個都話好好味呀, 而且係超多

blueberry, 正!



上次係blog睇到你的留言, 話鐘意呢個mousse cake, 所以咪整

俾你地, 你鐘意就好囉..

ahcool said...

係呢~~點解會叫「ugly chocolate cake」架呢???

mommydearest said...

This is the flourless chocolate cake is it??? Aiya,

you and Ter, both of your cakes are so nice, I will

wait and EAT them when I visit next time! Hee

travelcake said...

嘩。好吸引既朱古力CAKE,我&老公至愛,仲有見到TER果係朱古力紅桑

子慕絲餅,真係流晒口水。

alice0209 said...

Catherine & Ahcool,

因為e個Cake無論點焗個樣都唔靚, 所以叫"Ugly chocolate

cake"



Ter,

我啱啱有時間咪出post Law, 個蛋糕你地歡喜就好喇!

我都覺得個朱古力cake好好好味呀!

你整既Mousse Cake 我超鐘意呀!



Mommy Dearest,

係呀! 這個Cake 無落麵粉架! 你下次來香港一定整比你食.



Travel Cake,

原本你同船生都鐘意食"Ugly"架! 真係好喇!

Eva said...

嘩,一齊學野好開心呀!

阿ter的蛋糕一睇就知好好味lu~~

amyboy said...

好特別呀個CAKE!

我都係古力人黎哦. 下次預我少少呀! KEKE

alice0209 said...

Eva,

係呀! 一齊學cake好開心架! 阿Ter既簡直超正呀!



Amy,

哦!原來你都係古力人, 下次預埋你.

connie said...

你在哪裡學這蛋糕呢?這cake一點也不ugly呢!一定好好味!我

好想吃呢!